Gezgin Haberler

LGBT’ler Sadece Seyahat İçin Neredeyse 100 Milyar Dolar Harcıyor!

GMag
Yazar: GMag

Grindr sayesinde LGBT gezginlerin sadece ABD’de neredeyse 100 milyar dolar harcadığını biliyoruz. Flört uygulaması tarafından yürütülen resmi bir ankete göre LGBT tüketiciler küresel olarak 5 trilyon dolardan fazla ve ABD’de 695 milyar dolar harcıyorlar. Bu 695 milyarın 100 milyarı seyahate gidiyor.

Bu sırada Grindr’ın y kuşağı LGBT kullanıcılarının %40’ı her çeyrekte eğlence için seyahat ederken %24’ü her ay geziyor. %39’luk bir kesim gezilerini 1-3 ay önceden planlarken %35 gezilerini 3-6 ay önceden planlıyor. Ortalama 36 milyon LGBT yatılı uluslararası gezi düzenledi.

%61 gidilecek yerlerin ve havayollarının eşcinsel dostu olmasının önemli olduğunu söylerken %75’lik bir kesim LGBT bir web sitesi olan yerlerin daha ziyaret edilebildiğini söyledi.

Grindr kullanıcılarına göre en çok gidilen 10 yer: İtalya, Fransa, Hawai, New York, Avustralya, Birleşik Krallık, Yunanistan, İspanya, Japonya ve Las Vegas.

%52 tatillerinde kendilerine rehberlik etmesi için mobil uygulamaları tercih ediyor, %51 seyahat sitesi uygulamalarını kullanıyor ve eşcinsel erkeklerin %31’i tatildeyken flört uygulamalarını kullanıyor.

Ayrıca, LGBT gezginlerin %49’u gece hayatının tadını çıkarırken, %46 kültür ve yemeği ilgisi olarak gösterdi ve %39 müze ve gezilecek yerleri görmeyi tercih ettiğini söyledi. %30 doğa ve harika manzaraların peşindeyken, %18 şarap bağları ve bira fabrikalarını istiyor. %35’lik bir kesim alışılmadık ve rayından çıkan tatilleri istiyor.

İlginçtir ki eşcinsel y kuşağının %76’sı tekne gezilerini istiyor.

Oteller söz konusu olunca %71 büyük isimli yerlerde, %26 butik otellerde ve %29 paylaşılan evlerde kalıyor. LGBT gezginlerin %50’si eğlenceli otellerde kalmak isterken insanların %52’si ve %55’i aksiyon ve gece hayatının canlı olduğu otellerde ve paylaşılan evlerde kalmak istiyor. 

 

Yorum Yaz

+1
Paylaş
Tweetle
Paylaş
Pin
0 Paylaşımlar