M&M’in Yeni Yüzleri Daha Kapsayıcı Oldu

M&M'in yapımcıları ünlü yüzlerini yenileyerek toplumun her sınıfından bireye hitap edecek şekilde düzenledi. Onlarca yıldır M&M'in kırmızı, mavi, yeşil, turuncu ve kahverengi karakterleri markanın reklamlarıyla izleyicilerin aklına kazındı. Yeni çıkan ikonik karakterleriyle birlikte marka için daha çeşitli bir dönem başlıyor. https://twitter.com/thehill/status/1484178175059894275?s=21 Markanın arkasındaki kuruluş Mars Incorporated, sevilen yüzlerini toplumun her kesimine hitap edecek şekilde revize …

M&M’in yapımcıları ünlü yüzlerini yenileyerek toplumun her sınıfından bireye hitap edecek şekilde düzenledi.

Onlarca yıldır M&M’in kırmızı, mavi, yeşil, turuncu ve kahverengi karakterleri markanın reklamlarıyla izleyicilerin aklına kazındı.

Yeni çıkan ikonik karakterleriyle birlikte marka için daha çeşitli bir dönem başlıyor.

Markanın arkasındaki kuruluş Mars Incorporated, sevilen yüzlerini toplumun her kesimine hitap edecek şekilde revize ettiklerini ve yakında yeni karakterleri tanıtacaklarını duyurdu.

Marka adına atılan bu büyük adımın amacı, “herkesin kendini bir parçası hissettiği ve toplumun daha duyarlı olduğu bir dünya” yaratmak.

Revize edilen karakterler arasında en büyük değişimi yeşil ve kahverengi M&M’ler yaşamış gibi görünüyor.

Yeşil karakter yeni versiyonunda kendine özgü beyaz botları yerine zahmetsiz özgüvenini sergileyen bir çift spor ayakkabı giyiyor.

https://www.instagram.com/p/CZMv8HIIl8R/?utm_medium=copy_link

Şirket bu yeni ayakkabıların karakterin “güçlü kadın imajını” daha iyi yansıtacağını düşünüyor.

Kahverengi M&M’de en büyük değişikliği ayakkabılarında yaşamış gibi görünüyor. Artık neredeyse iddialı denebilecek yükseklikte topuklu ayakkabıları var.

Yeşil ve kahverengi M&M’lerin yeni ilişki dinamiği ise herkese sataşmak yerine arkadaş olarak birlikte ışık saçmak olacak. 

Dikkatten kaçmayan başka değişiklikler ise, turuncu M&M daha kendini kabullenmiş bir şekilde karşımıza çıkıyor ve kırmızı M&M’in arkadaşlarıyla arası daha iyi.

Marka yaptığı yeni tasarımın ışığında toplumda çeşitliliği normalleştirme konusundaki çalışmalarına devam edecek.

Marka yaptığı basın açıklamasında,

“Araştırmalar, ait hissetme arzumuzun en az sevilme arzumuz kadar güçlü olduğunu ve bu arzunun ırk, etnik köken veya coğrafya fark etmeksizin tüm insanlar için ortak olduğunu gösteriyor.” Dedi.

Yeni tasarımların duyurulmasından bu yana markanın yeni yüzleri Twitter’da da gündem oldu.

Paylaşılan bir tweet şu şekilde,

“Eminem’le tekrardan anlaşma yapın dedik, M&M’i yeniden tasarlayın değil.”

Başka biri de “Green m&m’e artık euphoria lisesine gidemeyeceğini söylemişler.” Şeklinde.

Birçok kişi markanın yeni tasarımları hakkında konuşurken, Tucker Carlson gibi muhafazakar figürler, yeşil ve kahverengi karakterlerin cinsiyetsiz bir görünüm kazanmasını eleştirdi.

“Sanırım M&M’s (şirketi kastediyor) bütün çizgi film karakterleri itici bir şekilde cinsiyetsiz olana kadar rahat etmeyecek.”

 

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir