İzleyin: Asyalı Erkekler İkonik İç Çamaşırı Reklamlarını Yeniden Yarattı!

BuzzFeed video yapımcısı Eugene Yang, beyaz erkeklerin oynadığı ikonik iç çamaşırı reklamlarını yeniden çekmek için, çeşitli vücut yapılarındaki ve cinsel yönelimdeki Asyalı-Amerikan erkeklerden oluşan bir grubu bir araya topladı. Ve şöyle dedi: "Medyada ve eğlence dünyasında, Asyalı erkeklerin seksi olmadığını söyleyerek dalga geçen çok fazla komedi var.” Asyalı erkeklerin de seksi gözüktüğünü kanıtlamak için, Nathan, …

BuzzFeed video yapımcısı Eugene Yang, beyaz erkeklerin oynadığı ikonik iç çamaşırı reklamlarını yeniden çekmek için, çeşitli vücut yapılarındaki ve cinsel yönelimdeki Asyalı-Amerikan erkeklerden oluşan bir grubu bir araya topladı.

1

Ve şöyle dedi:

“Medyada ve eğlence dünyasında, Asyalı erkeklerin seksi olmadığını söyleyerek dalga geçen çok fazla komedi var.”

2

Asyalı erkeklerin de seksi gözüktüğünü kanıtlamak için, Nathan, Andres, Justin ve Neel, David Beckham’ın 2008 yılındaki Armani kampanyasını, Justin Bieber’in 2015 yılındaki Calvin Klein reklamını, Mark Wahlberg’in 1992 yılındaki Calvin Klein reklamını ve Jamie Dornan’ın 2009 yılındaki Calvin Klein reklamını yeniden yarattılar.

Kendisini LGBT olarak tanımlayan, Nathan şöyle dedi:

“Büyürken yüzümü hiç sevmiyordum çünkü simetrik değildi, ve annem de, her zaman iyi niyetli olsa da, ‘Yuvarlak bir yüzün var, o yüzden çok spor yapmalısın.’ gibi şeyler söylüyordu. Hepimiz batının güzellik anlayışına kendimizi kaptırmışız.”

Yıl olmuş 2017, ve seksiliğin her renk, şekil ve bedende olduğunu anlamamız için en uygun zaman!

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir