Sosyal medya acemilik kabul etmiyor. Fazladan bir tıkla, geri dönüşü olmayan adımlar atabilirsiniz. Geçtiğimiz aylarda Marc Jacobs’ın Instagram’da başına gelenler bu gerçeğin en talihsiz örneği. Instagram’ın özelden fotoğraf yollayıp, mesajlaşma özelliğini kullanmaya teşebbüs eden tasarımcının bu girişimi bir kazayla sonuçlandı. Çıplak selfie’sini özelden yollamak yerine yanlışlıkla tüm takipçileriyle paylaşan Jacobs, saniyelik yayın süresine rağmen, fotoğrafının …
Skandaldan Pazarlama Stratejisine
Sosyal medya acemilik kabul etmiyor. Fazladan bir tıkla, geri dönüşü olmayan adımlar atabilirsiniz. Geçtiğimiz aylarda Marc Jacobs’ın Instagram’da başına gelenler bu gerçeğin en talihsiz örneği. Instagram’ın özelden fotoğraf yollayıp, mesajlaşma özelliğini kullanmaya teşebbüs eden tasarımcının bu girişimi bir kazayla sonuçlandı. Çıplak selfie’sini özelden yollamak yerine yanlışlıkla tüm takipçileriyle paylaşan Jacobs, saniyelik yayın süresine rağmen, fotoğrafının altına düştüğü “It’s yours to try!” notuyla günlerce konuşuldu.
Şimdiyse bu Instagram kazasını dahiyane bir pazarlama stratejisine dönüştüren Marc Jacobs, “It’s yours to try!” yazılı tişörtlerinin müjdesini mağazalardan önce yine Instagram’dan verdi. Merak edilense; bir selfie ile planlı ya da plansız uyandırdığı yankıyı, tişörtleriyle yakalayıp yakalayamacağı?
Vogue Türkiye