YouGov tarafından yapılan son araştırmaya göre kuir bireyler işletmelerden LGBT'ye olan desteklerini görmek adına daha çok çaba bekliyor. 136'sı LGBT olan 1,711 kişi ile yapılan çalışmada, LGBT'lerin %75'i bu yönde düşünüyor. Bu oran halkın geri kalanı için %36. LGBT çalışanları için özel şirketlerden daha fazla adım bekleyen LGBT'lerin oranı ise %66. Bu oran, "Şirketlerinin Pride'a …
LGBT’nin %75’i Şirketlerden Daha Çok Destek Görmek İstiyor
YouGov tarafından yapılan son araştırmaya göre kuir bireyler işletmelerden LGBT’ye olan desteklerini görmek adına daha çok çaba bekliyor.
136’sı LGBT olan 1,711 kişi ile yapılan çalışmada, LGBT’lerin %75’i bu yönde düşünüyor.
Bu oran halkın geri kalanı için %36.
LGBT çalışanları için özel şirketlerden daha fazla adım bekleyen LGBT’lerin oranı ise %66. Bu oran, “Şirketlerinin Pride’a katılması halinde pozitif hissedecek olan” kişiler oranına (%65) yakın.
Bu tablo, markaların ve şirketlerin önümüzdeki yılların politikalarını şekillendireceğe benziyor.
Londra Pride ve Brighton Pride etkinliklerine Lesbians and Gays Support the Migrants “Lezbiyenler ve Gayler Göçmenleri Destekliyor” oluşumunun sözcüsü olarak katılan Sam Bjorn:
“Şirketlerin LGBT için ellerini taşın altına koyması gerekiyor.”
“Pride etkinliklerine katılmak da en az şirket içi uygulamalar kadar önemli. Bu bir şirketin mantalitesini gösteriyor.”
UK Black Pride’nin gençler ile iletişim tarafında görevli olan Tanya Compas:
“Bu sonuçlar beni pek şaşırtmadı. LGBT için önemli olan bazı nüanslar ve beklentiler var. Bunlar genelde cis-heteroseksüeller tarafından anlaşılamıyor veya gözardı ediliyor.”
Compas, 2017 Topshop rezaletine de dikkat çekti.
“Topshop’u hatırlayalım. Gökkuşağı bayrağını ilk kullanan yerlerden biriydi. Fakat trans ve ikili sistemin dışında kalan arkadaşlarımızdan biri, girdiği tuvalet nedeniyle mağdur edildi. Yani böyle tutarsızlıklar da olabiliyor.”
“Bunun gibi, LGBT’yi umursamak yerine bir ekmek kapısı olarak gören daha bir çok yer de var.”