Dünyaca ünlü Polo Ralph Lauren, Bahar 2019 kampanyası için yayınladığı reklamda lezbiyen bir çifte yer verdi. Reklamı teması, "Aile, Sevdiğin Kişidir" olarak belirlendi. Reklamda yer alan çiftlerin ise gerçek çiftler oldukları belirtiliyor. Çiftler Polo Ralph Lauren kıyafetler içinde birbirlerine olan sevgilerini gösteriyor. Çiftlerden bir tanesi ise lezbiyen. Birbirlerinin yüzlerine ve boyunlarına dokunup, yatakta sohbet ediyorlar. …
İzleyin: Polo Ralph Lauren Yeni Reklamında Lezbiyen Bir Çifte Yer Verdi
Dünyaca ünlü Polo Ralph Lauren, Bahar 2019 kampanyası için yayınladığı reklamda lezbiyen bir çifte yer verdi.
Reklamı teması, “Aile, Sevdiğin Kişidir” olarak belirlendi. Reklamda yer alan çiftlerin ise gerçek çiftler oldukları belirtiliyor. Çiftler Polo Ralph Lauren kıyafetler içinde birbirlerine olan sevgilerini gösteriyor.
Çiftlerden bir tanesi ise lezbiyen. Birbirlerinin yüzlerine ve boyunlarına dokunup, yatakta sohbet ediyorlar. Lezbiyen çiftin reklamda göründüğü anlarda, bir kadın sesinden şunlar duyuluyor:
“Ne olursa olsun, ağlarken de gülerken de, birbirini sevmek.”
Ad Age’nin haberine göre, ‘Polo Ralph Lauren genç müşterileri hedefliyor’.
Markanın pazarlama direktörü Jonathan Bottomley, stratejilerini böyle açıklıyor:
“Aile kavramının daha büyük, daha geniş bir şekil aldığı bir dünyada yaşıyoruz. Ailenin birleştirici, pozitif bir güç olduğuna inanıyoruz ve bu reklam da bu düşünceler ışığında şekillendi.”
Kampanyanın Nisan-Haziran arasında yayında olması bekleniyor.
2017’de Gallup’un yaptığı bir ankete göre Amerikalı kadınların %5.1’i kendisini LGBT olarak tanımlıyor. Yine aynı ankette yer alan diğer sonuçlara göre, genç nüfusun önemli bir kısmı kendisini LGBT olarak tanımlıyor.
2009’da yapılan bir pazar araştırmasında ise lezbiyen çiftlerin yıllık gelirlerinin ortalama 80,000$ olduğu belirtilmişti.
https://youtu.be/eAjq_y-U7jY