Starbucks'ın yayınlanan yeni reklamında trans bir gence eski adı 'Jemma' ile hitap edildiğini duyuyoruz. Bir dakikalık reklamın sonunda artık ismi James olan genç Starbucks'a gidiyor. Starbucks'ta isminin James olduğunu söylüyor ve ardından karton bir bardağın üzerine adının 'James' olarak yazıldığını görüyoruz. Bu, birçok transın yaşadığı benzer bir deneyim. #Whatsyourname adı verilen ve çığır açan reklam, …
Starbucks, Yeni Yayınladığı Reklam Filmiyle Trans Çocuklar İçin 100.000 Pound Toplayacak!
Starbucks’ın yayınlanan yeni reklamında trans bir gence eski adı ‘Jemma’ ile hitap edildiğini duyuyoruz. Bir dakikalık reklamın sonunda artık ismi James olan genç Starbucks’a gidiyor.
Starbucks’ta isminin James olduğunu söylüyor ve ardından karton bir bardağın üzerine adının ‘James’ olarak yazıldığını görüyoruz.
Bu, birçok transın yaşadığı benzer bir deneyim.
#Whatsyourname adı verilen ve çığır açan reklam, Channel 4’un ‘Reklamda Çeşitlilik’ yarışmasını kazandı. Ödül, bir milyon pound değerinde ticari yayın süresini içeriyor.
Starbucks, trans çocuklar için olan hayır kurumu Mermaids’e de en az 100.000 pound bağış sözü verdi.
Dünya devi, bu hikayeyi anlatmak için trans topluluğuyla beraber çalıştı. Starbucks’ın Mermaids için topladığı para, hayır kurumunun yardım hattına doğrudan gidecek. Bu, trans ve cinsiyet çeşitliliğine hayati bir destek kaynağı olacak.
Fonlar, özel bir ‘Denizkızı Kurabiyesi’ satışı vasıtasıyla arttırılacak.