K-Pop Yıldızı Holland, Yeni ‘Femme’ Koleksiyonunun Yüzü Oldu

Sokak giyimi markası, "kadınlığın şehvetli ve empatik halini" kutlayan bir koleksiyon için kuir Korelilerden yardım alıyor. Daha önce anlamadıysanız diye, Holland her şeyi rahatça giydiğini açıkça ortaya koydu. Kendi müzik videolarında femme kıyafetler giymekten ve cesur makyaj yapmaktan çekinmeyen açık eşcinsel K-pop idolü, Los Angeles merkezli Koreli sokak giyim şirketi Sundae School için bir fotoğraf …

Sokak giyimi markası, “kadınlığın şehvetli ve empatik halini” kutlayan bir koleksiyon için kuir Korelilerden yardım alıyor.

Daha önce anlamadıysanız diye, Holland her şeyi rahatça giydiğini açıkça ortaya koydu.

Kendi müzik videolarında femme kıyafetler giymekten ve cesur makyaj yapmaktan çekinmeyen açık eşcinsel K-pop idolü, Los Angeles merkezli Koreli sokak giyim şirketi Sundae School için bir fotoğraf çekiminin yeni fotoğraflarını ortaya çıkardı.

Holland, markanın yeni “Femme” koleksiyonu için bir kampanyada askılı bikini üstler, dar motorcu şortlar ve bodycon elbiseler içinde muhteşem görünüyor. Marka, çekime katılmaları için farklı Koreli yaratıcıları dahil ederken, bizi cisgender kadın olmayan kişilerin de femme görünümü sergileyebileceğini gösterme konusunda bilinçlendi. Holland, görüntüleri geçen Cuma sosyal medyasında “Fitness çocuk” başlığıyla paylaştı.

Bu, sadık müşterilerden talepler aldıktan sonra Ocak ayından bu yana parçalar üzerinde çalıştıklarını Instagram’da yazan Sundae School’un ilk kadın odaklı koleksiyonu. Marka, “Şirketimizin kadınlığının güzelliğini kutlayan silüetler başlatmak istedik,” diye yazdı.

Koleksiyonun ahlakı, Holland’ın kendini ifade etme konusundaki sayısız yaklaşımıyla mükemmel bir şekilde uyumlu görünüyor. Sanatçı 2018’de, başka bir Koreli erkeği öptüğü ilk single’ı “Neverland” ın müzik videosunda çıktığında, açıkça eşcinsel olan ender K-pop idollerinden biri oldu. Video viral oldu, ilk 24 saatinde bir milyon görüntülenme topladı ve dünyanın dört bir yanındaki K-pop hayranlarının sektörde açık kuir temsiline aç olduğunu kanıtladı.

https://www.instagram.com/p/CPJMkVXnECT/?utm_medium=copy_link

Holland, küresel bir hayran kitlesi edindiğinden beri (sevgiyle ve topluca “Harlings” olarak adlandırılıyor), Kore’de homofobi ile mücadelesi ve zihinsel sağlığı hakkında kamuoyuna konuşmaktan çekinmedi ve kendi ülkesinde LGBTİ+ hakları hakkında daha geniş bir sohbeti ateşledi.

Holland daha önce Burberry ve Maison Margiela gibi lüks markalar için modellik yapmıştı, ancak şarkıcı ilk kez geleneksel “erkek giyimi” fikrinin dışında kalan kıyafetleri taşıdı.

Sundae School’un kurucu ortağı Dae Lim’in yaptığı açıklamada,

“Güney Kore kültüründe cinsiyet kavramı çok kısıtlı” dedi. “Femme serimizi lanse ederken, biyolojik organlarınız size ne olmanızı dikte ederse etsin, kadınlığın (yükseltilmiş, üstün) bir varlık ve zihin durumu olduğunu göstermek istedik. Kadınlığın duygusal ve empatik halini somutlaştırmak istedik.” Dedi.

https://www.instagram.com/p/CPL8521n5Vc/?utm_medium=copy_link

Lim, kuir kampanyanın Sundae School ekibinin “en sevdiği aktivite” den ilham aldığını açıkladı: Kağıt kesik bebeklerle oynamak ve Sims 3’teki karakterleri özelleştirmek.

“Kızlar, erkekler, oyunlar arasındaki herkes giyiniyor. Çocukluğumuzun bir parçasını kampanyalarımıza dahil etmek istedik.”

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir