Bentley, Pride’dan Esinlenen Arabasıyla Şirket İçerisinde Daha Fazla Çeşitlilik Taahhütünde Bulundu

Bentley bizi geleceğe götürmeye hazır. Şirketin yüzüncü yıl dönümünün ardından lüks otomobil markası, her zamankinden daha çeşitli ve sürdürülebilir olma taahhüdünde bulundu. Geçtiğimiz Onur Ayının hemen öncesinde Bentley, Beyond 100 stratejisini ve "Unifying Spur" otomobil tasarımını duyurdu. İlerleme bayrağının dokuz rengini kullanarak arabalarından birini bir sanat eserine dönüştürmek için tasarımcı Rich Morris'i görevlendirdiler. Basın açıklamasında, …

Bentley bizi geleceğe götürmeye hazır.

Şirketin yüzüncü yıl dönümünün ardından lüks otomobil markası, her zamankinden daha çeşitli ve sürdürülebilir olma taahhüdünde bulundu.

Geçtiğimiz Onur Ayının hemen öncesinde Bentley, Beyond 100 stratejisini ve “Unifying Spur” otomobil tasarımını duyurdu.

İlerleme bayrağının dokuz rengini kullanarak arabalarından birini bir sanat eserine dönüştürmek için tasarımcı Rich Morris’i görevlendirdiler. Basın açıklamasında, “Onun tasarımı, ‘Aşk Aşktır’ kelimelerini, yüzleri, dans eden figürleri ve şekilleri izleyen tek ve kesintisiz bir çizgiyle birleştiriyor – ırk, inanç veya cinsellik ne olursa olsun insanlığın birleştirici gücünü temsil ediyor,’ denildi.

Bu jest, eşitlik ve sevgi için uluslararası bir çağrının yanı sıra şirketin kendi içinde attığı adımları da simgeliyor. Kendilerini “işletme genelinde çeşitliliğe ve kapsayıcılık”a adadılar ve 2025 yılına kadar yönetim ekiplerinin %30’unun çeşitli azınlık kimlikleriyle dolu olmasını hedefliyorlar.

“Geliştirme programları, hayatın her kesiminden meslektaşların büyümelerini ve tam potansiyellerine ulaşmalarını sağlayacaktır. Bu, ölçülebilir KPI’lar ve hedefler ile olumlu bir kültürü teşvik etmek ve bilinçsiz önyargıları ortadan kaldırmak için kurul liderliğindeki katılımla desteklenecek, yeni başlatılan meslektaş ağı grupları, bir dizi stratejik etkinlik aracılığıyla işletme içindeki katılımı artırmaya da yardımcı olacak.”

Bentley Motors Kuzey Amerika CEO’su Christophe Georges, geleceğe daha da ileriye bakarak, PRIDE’a şirketin arabalarını temiz ve sürdürülebilir kılmak için çok çalıştığını ve müşterilere emisyonsuz, elektrikli seçenekler sunmak istediğini söyledi. Genç neslin değerlerinin “gittikçe daha önemli hale geldiğini de” vurguladı.

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir