Cinsiyet Rollerine Karşı Çıkan Reklamlar Ödüllendirildi

SheKnows Media’nın bu yıl 2. kez düzenlediği #Femvertising Ödülleri sahipleriyle buluştu. SheKnows Media, 2. #Femvertising Ödülleri’ni almaya hak kazanları açıkladı. Ödül kazananlar, hazırladıkları kampanyalarla basma kalıp cinsiyet rollerinden uzaklaşmayı başaran markalar oldu. Ödüller sahiplerini şirketin Advertising Week’teki “The Key to Next-Generation #Femvertising: Ever-More Authentic Portrayals of Humans” (Gelecek Neslin Anahtarı #Femvertising: İnsanların Her Zamankinden Daha …

SheKnows Media’nın bu yıl 2. kez düzenlediği #Femvertising Ödülleri sahipleriyle buluştu.

SheKnows Media, 2. #Femvertising Ödülleri’ni almaya hak kazanları açıkladı. Ödül kazananlar, hazırladıkları kampanyalarla basma kalıp cinsiyet rollerinden uzaklaşmayı başaran markalar oldu. Ödüller sahiplerini şirketin Advertising Week’teki “The Key to Next-Generation #Femvertising: Ever-More Authentic Portrayals of Humans” (Gelecek Neslin Anahtarı #Femvertising: İnsanların Her Zamankinden Daha Özgün Tasvir Edilmesi) panelinde buldu. Markalar; Humor, Hatch Kids, Social Impact, Inspiration, People’s Choice, Wildfire ve Next Generation kategorilerinde ödüllerine kavuştu.

Jüri, bu yıl erkeklerin reklamlarda nasıl temsil edildiği konusuna odaklandı. Geçen yılki ödüllerin merkezinde ise kadınlar vardı. #Femvertising, bu yıl daha geniş bir perspektiften bakarak tüm cinsiyetleri kapsayan, negatif tek tipçiliğe karşı çıkan bir bakış açısı benimsedi. Bu yılki ödüllerde Dadvertising adında, reklamlardaki baba figürünü konu alan yeni bir ödül kategorisi daha açıldı.

Humor dalındaki ödülü Bud Light’ın “The Bud Light Party; Equal Pay” reklamı kazanırken, Social Impact ödülünü Women Not Objects’in “We Are #Women Not Objects”, Inspiration ödülünü Under Armour’ın “Rule Yourself: Women’s Gymnastics”, Hatch Kids ödülünü Organic Valley’nin “Real Morning Report”, Next Generation ödülünü de Girls Who Code “Why Girls Can’t Code” kampanyası almayı başardı. People Choice ödülü Red Elephant organizasyonuna giderken, Wildfire ödülünü General Mills şirketi, çalıştığı ajanslar arasındaki çeşitlilikle almaya hak kazandı. Yeni açılan Dadvertising kategorisindeki ödülün sahibi ise ünlü NFL oyuncusu babaların kızları için kuaförlük yaptığı Pantene’in “Dad Do” kampanyası oldu.

https://youtu.be/hBGU_VTHEJA

https://youtu.be/CDM1FPFxbVk

https://youtu.be/vXeF6Uot8pk

https://youtu.be/4SG3Y-_2Yj0

Bigumigu

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir