Grammy Ödüllü LGBTİ+ ikonu ve drag queen, yeni Pride koleksiyonu için Converse ile bir kampanya başlattı. Converse, 2015 yılından bu yana, küresel ortağı It Gets Better Project de dahil olmak üzere, 8 yıllık yıllık bağışlarla LGBTİ+ gruplarına 2,5 milyon dolar bağışta bulundu. Bu kampanyanın bir parçası olmak, sürecin her anından keyif alan Big Freedia için …
Converse’in Yeni Pride Koleksiyonu Genç LGBTİ+ Bireyleri Nasıl Güçlendiriyor?
Grammy Ödüllü LGBTİ+ ikonu ve drag queen, yeni Pride koleksiyonu için Converse ile bir kampanya başlattı. Converse, 2015 yılından bu yana, küresel ortağı It Gets Better Project de dahil olmak üzere, 8 yıllık yıllık bağışlarla LGBTİ+ gruplarına 2,5 milyon dolar bağışta bulundu. Bu kampanyanın bir parçası olmak, sürecin her anından keyif alan Big Freedia için hiç de zor olmadı.
“Converse ile tamamen farklı ve yepyeni bir konuda işbirliği yapmaktan heyecan duydum ve Onur Ayı yaklaşırken, kampanyaları için Converse’in yüzü olmak gerçekten harika. Etrafımda diğer gururlu, kuir bireylerle birlikte çekim yapmayı çok sevdim. Onlara ve diğer kuir kreatiflere tavsiyem özgün ve cesur olmalarıdır,” diye başlıyor Big Freedia.
“Dışarı çıkıp dünyaya kim olduğunuzu gösterme konusunda acımasız olun, sabırlı, alçakgönüllü ve insanlara karşı nazik olun, çünkü bu uzun bir yol kat etmenizi sağlar. Karşınıza nasıl bir fırsat çıkacağını asla bilemezsiniz.”
Bu, işgücünü oluşturan insanlarla gurur duyan ve onları her yıl kutlayan Converse’in LGBTİ+ topluluğuna olan bağlılığını özetlemenin harika bir yolu.
Converse Sosyal ve Toplumsal Etki Direktörü Judy Dunbar, “Her şey gerçekten çalışanlarımızla başlıyor. Yıllık Onur Kutlamamız ve LGBTİ+ topluluğuna yönelik uzun vadeli taahhüdümüz, ekibimizin tutkusuyla ortaya çıktı: LGBTİ+ topluluğundaki bireyler Converse’i her zaman benimsedi ve biz onların sadece markamız tarafından görülmesini değil, aynı zamanda hikayelerini ve yaratıcılıklarını desteklemek ve gençlere hayatlarının kritik aşamalarında ihtiyaç duyabilecekleri kaynakları sağlamak istiyoruz.” Diyor.
“Converse’in etki ortakları, LGBTİ+ topluluğu için çeşitli farklı misyonlar aracılığıyla güçlendirme peşinde koşuyor – birlikte, eşitlik, topluluk, koruma ve ifade mücadelesinde birleşik bir cephe sunuyorlar.”
Bu tür bir bağlılık, özellikle It Gets Better Projesi açısından bakıldığında, toplum içinde çeşitli düzeylerde hissedilmektedir.
It Gets Better Projesi’nin İcra Direktörü Brian Wenke, kuruluşunun misyonunun gençlerin gücünü nasıl kullandığını paylaşıyor.
“Yaptığımız her şey genç LGBTİ+ bireylerin yararına ve dünyanın bugünkü durumu göz önüne alındığında, uğraşmak zorunda oldukları diğer her şeyin üzerine yığılmış olarak, onlara kontrol sağlamaya çalışıyoruz.”
It Gets Better Projesi genç LGBTİ+ bireyleri yaşamlarında güçlendirmek istiyor, çünkü onlara yaşamları üzerinde yetişkinlerin sahip olduğu tüm haklar verilmiyor. Misyonlarını, gençlere rehberlik eden hikaye anlatımı girişimleri ve diğer projelerin yanı sıra okullara hibe vererek gerçekleştiriyorlar. Ve bunların çoğu Converse’in desteği olmadan yapılamazdı.
Wenke, “Converse, It Gets Better Projesi’nin uzun vadeli bir ortağı oldu ve gerçek müttefikliğin ne anlama geldiğinin bir örneği oldu,” diyor içtenlikle.
Converse’in yeni Pride koleksiyonu, özellikle ıslahın ilham kaynağının önemli bir parçası olmasıyla, bu müttefikliği daha da ileriye taşımaya yardımcı olacak.
“Bu yıl, Converse Pride Network (çalışan kaynak grubumuz) ile birlikte tasarım ve ürün ekipleri, koleksiyon için fikir oluşturma sürecine başladıklarında kimlik ve toplumun ‘kuir’ kelimesini nasıl geri kazandığını tartışıyorlardı. Bu nedenle, her bir ayakkabı tasarımının benzersiz bir ‘vibe’ sunması amaçlandı” diye paylaşıyor Dunbar.