Erkek Takım Elbise Markasının Eşcinsel Reklam Kampanyası Olay Oldu!

Hollanda merkezli uluslararası bir takım elbise firması olan Suitsupply, yeni 2018 İlkbahar / Yaz kreasyonunu yayınladı ama 'gay' bir reklam kampanyası yürüttüğü için eleştirildi. Reklam kampanyası 22 ülkede 91 mağazada görücüye çıktı ve Twitter, Facebook, Instagram sayfalarından da paylaşıldı. Kampanyada modeller eşcinsel çiftler olarak görülüyor ve kampanya 'gay gündemi'ni yücelttiği için eleştiriliyor. Ancak dahil edici kampanyayı …

Hollanda merkezli uluslararası bir takım elbise firması olan Suitsupply, yeni 2018 İlkbahar / Yaz kreasyonunu yayınladı ama ‘gay’ bir reklam kampanyası yürüttüğü için eleştirildi. Reklam kampanyası 22 ülkede 91 mağazada görücüye çıktı ve Twitter, Facebook, Instagram sayfalarından da paylaşıldı.

Kampanyada modeller eşcinsel çiftler olarak görülüyor ve kampanya ‘gay gündemi’ni yücelttiği için eleştiriliyor. Ancak dahil edici kampanyayı beğenenler de oldu.

Hollandalı bir gazete, reklamlar yayınlandıktan beri firmanın Instagram’daki takipçilerinden 10.000 tanesini kaybettiğini iddia etti. 

Markanın kurucusu ve CEO’su Fokke de Jong, kampanya yayınlanmadan önce şöyle konuşmuştu:

“Kişiler arası çekim, giyim reklamlarının en önemli unsurlarından birisi. Erkek arası çekimi konu alan bir reklam kampanyasının zamanı geldi de geçiyor bile. Olumsuz bir etkiyle karşılaşma ihtimalimiz olduğunun farkındayız, özellikle de önemli bir varlığımızın olduğu ancak bu konularda farklı düşündüğümüz ülkelerde.”

 

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir