100 milyondan fazla Superbowl izleyicisi, bir insana 'onlar' diye hitap edilen bir reklamı izleyecek. Coca Cola, 'Herkes İçin Bir Kola' kampanyasına Amerika'daki en büyük futbol karşılaşması olan Superbowl reklamını sosyal medyada paylaşarak başladı. Bir çok milliyetten, ırktan, yaştan ve görünüşten insan reklamda çeşitlilik hakkında konuşuyor. Reklamda söylenen sözler şöyle: "Onun için bir kola var ve …
İzleyin: Coca Cola Yeni Superbowl Reklamında LGBT Haklarına Değindi (!)
100 milyondan fazla Superbowl izleyicisi, bir insana ‘onlar’ diye hitap edilen bir reklamı izleyecek.
Coca Cola, ‘Herkes İçin Bir Kola’ kampanyasına Amerika’daki en büyük futbol karşılaşması olan Superbowl reklamını sosyal medyada paylaşarak başladı. Bir çok milliyetten, ırktan, yaştan ve görünüşten insan reklamda çeşitlilik hakkında konuşuyor. Reklamda söylenen sözler şöyle:
“Onun için bir kola var ve onun için de ve onun için de ve benim için de ve onlar için de”
En son ‘onlar için’ denilen yerde kısa saçlı ve gökkuşağı yakası takmış birisi görünüyor. Ve o salıncakda sallanan iki genç kadın da bir çift olmalı heralde (!)
Coca-Cola (@cocacola)’in paylaştığı bir gönderi ()
2014’te Coca Cola ilk eşcinsel ebeveynleri içeren reklamını yine Superbowl sırasında yayınlamıştı.
Bu senenin reklamı dördüncü çeyrek sırasında yayınlanacak. Yöneticiler, bu sene sıkı geçen bir maç istediklerini söylediler. Bu anlaşılabilir, çünkü Superbowl sırasında yayınlanan reklamların 30 saniyesi ortalama 5 milyon dolar tutuyor.