Kapsayıcılık şu anda çok moda ve dikkat çekmek isteyen markalar kampanyalarında erkekleri ön plana koyuyor. Rihanna'nın yeni girişimi olan Fenty Beauty, kapsayıcılık için bir çaba sarf etmiyor gibi gözükse de; en son reklamları, Fenty, BlameItOnKway'de görüldüğü gibi, “erkekler için makyaj” düşüncesiyle, ekibin bütün kalbiyle çalıştıklarını gösteriyor. Rihanna, reklamda "yapay" temsil hakkında sesini yükseltiyor. Riri kısa bir süre önce de kampanyalarda …
İzleyin: Rihanna’nın Markası Fenty Beauty, Erkekler İçin Makyajı Kutluyor
Kapsayıcılık şu anda çok moda ve dikkat çekmek isteyen markalar kampanyalarında erkekleri ön plana koyuyor. Rihanna’nın yeni girişimi olan Fenty Beauty, kapsayıcılık için bir çaba sarf etmiyor gibi gözükse de; en son reklamları, Fenty, BlameItOnKway’de görüldüğü gibi, “erkekler için makyaj” düşüncesiyle, ekibin bütün kalbiyle çalıştıklarını gösteriyor.
Rihanna, reklamda “yapay” temsil hakkında sesini yükseltiyor. Riri kısa bir süre önce de kampanyalarda azınlıkların sömürüsünü ilan etmek için Twitter’da şunları söylemişti;
“Trans kadınların ya da erkeklerin bir pazarlama aracı olarak kullanılmasının adil olduğunu düşünmüyorum. Son zamanlarda siyahi veya trans kadınların bu alanda çok fazla kullanıldığını gördüm. Bu gerçekten üzücü!”
BlameItOnKway reklamı yapay ve tamamen saygısız bir reklam gibi gözükmesine rağmen, Fenty Beauty, orijinal 50 tonun ötesinde, kapsayıcılığa karşı misyonunu iyi bir şekilde yerine getiriyor.