Playboy ve Moschino’dan İşbirliği: Gayboy

Playboy ve Moschino, geçtiğimiz Salı günü gerçekleştirdikleri ortak açıklamada Pride Is Good inisiyatifinde beraber yer alacaklarını duyurdu. Kampanyanın geliri, LGBT hayır kurumuna bağışlanacak. Playboy'un New York'ta gerçekleştireceği özel bir etkinlikte, sekiz parçalık bir koleksiyon satılacak ve ürünlerde Playboy'un logosu "Gayboy" olarak yer alacak. Moschino kreatif direktörü Jeremy Scott'un bu fikrin arkasındaki isim olduğu belirtiliyor. Koleksiyonda …

Playboy ve Moschino, geçtiğimiz Salı günü gerçekleştirdikleri ortak açıklamada Pride Is Good inisiyatifinde beraber yer alacaklarını duyurdu. Kampanyanın geliri, LGBT hayır kurumuna bağışlanacak.

Playboy’un New York’ta gerçekleştireceği özel bir etkinlikte, sekiz parçalık bir koleksiyon satılacak ve ürünlerde Playboy’un logosu “Gayboy” olarak yer alacak.

Moschino kreatif direktörü Jeremy Scott’un bu fikrin arkasındaki isim olduğu belirtiliyor.

Koleksiyonda ise çanta, tişört, sweatshirt, şapka ve çeşitli aksesuarların yer alacağı biliniyor. Satış 20-23 Haziran arasında gerçekleşecek ve gelirin tamamı LGBT gençlerin problemlerini çözmek için kurulan Trevor Project’e gidecek.

Koleksiyon ayrıca Playboy’un 2019 Yaz’a özel “cinsel yönelim” temalı çıkardığı sayıda da yer alacak. Bu sayı, asyalı trans model Geena Rocero’nın yer alıyor olması nedeniyle başka bir önem de taşıyor. Derginin cinsel yönelime açık bir şekilde değindiği en son sayı, 1969 yılında yayınlanmıştı. O sayıda, okuyuculardan birinin “eşcinselliğin neden kötü olmadığını” anlattığı bir mektubu yayınlanmıştı.

Bir yanımız istiyor ki, bu parçaları bir de Ezra Miller’in üzerinde görebilseydik… Fakat bu kampanya ulvi bir amaca hizmet ediyor ve biz de söylenmek yerine takdir edeceğiz!

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir