Çoğu zaman gerçekten 'bazı' şeyleri anlamakta güçlük çekiyorum. Ya benim algım da ve düşüncelerimde büyük problemler var, ya gerçekten insanlar tuhaf! Kendime ait olan bu 'alanı' insanları kırmak, eleştirmek, kötü şeyler söylemek için kullanmaktan çekiniyorum. Önceliğimde asla bu yönde olmadı. Lakin uzun zamandır yine yazmak istediğim, evde 'ya sabır' naraları çekerek sabrettiğim, sinir krizine girdiğim bu 'önemli' …

