Cahil olmak kötü mü? bence değil. Asıl sıkıntı, öğrenmemek, araştırmamak, kendini geliştirmemek. Birini veya birilerini hedef almadım 'Cahil' derken. Üstüne alınması gereken zaten alması gerektiği için alacaktır, almalıdır. Geçtiğimiz gün Scorp denen manasız, anlamsız, ne olduğu hakkında, ne gibi bir faydası olduğu hakkında inanın ufacık bile bir bilgimin olmadığı uygulama hakkında bir yazımız çıktı. Yazarlarımızdan …

