John Lewis tüm çocuk kıyafetlerini cinsiyetsiz olarak yeniden piyasaya sürdü ve İngiltere’de bunu yapan ilk perakendeci oldu. Ünlü marka tüm çocuk giyim ürünlerinden “kızlar” ve “erkekler”etiketlerini kaldırdı. Onun yerine etiketlerde “Kızlar ve Erkekler” ya da “Erkekler ve Kızlar” yazacak. Okul üniformaları henüz değişmedi ancak John Lewis yetkilileri yakında onu da değiştireceklerini söyledi. Artık diğer kıyafetler …
Ünlü Marka John Lewis, Çocuk Kıyafetlerinden Cinsiyet Etiketlerini Kaldırdı!
John Lewis tüm çocuk kıyafetlerini cinsiyetsiz olarak yeniden piyasaya sürdü ve İngiltere’de bunu yapan ilk perakendeci oldu.
Ünlü marka tüm çocuk giyim ürünlerinden “kızlar” ve “erkekler”etiketlerini kaldırdı.
Onun yerine etiketlerde “Kızlar ve Erkekler” ya da “Erkekler ve Kızlar” yazacak.
Okul üniformaları henüz değişmedi ancak John Lewis yetkilileri yakında onu da değiştireceklerini söyledi.
Artık diğer kıyafetler de cinsiyetsiz olmaya başlayacak.
John Lewis mağazasının çocuk giyim müdürü Caroline Bettis markanın çocuk giyimiyle basmakalıp cinsiyetlere destek vermek istemediğini söyledi.
Bettis şöyle konuştu: “Yeni cinsiyetsiz John Lewis etiketlerimizi sunduk ve yeni “Kızlar ve Erkekler”yazılı etiketlerimizi 2016 John Lewis koleksiyonumuzda kullanmaya başladık bile.
“Bu değişim doğrultusunda belli bir alan belirtmemeyi ve artık “Kızlar ve Erkekler” yazılı işaretleri mağazalarımızda kullanmamayı ilke edindik.
“Artık John Lewis koleksiyonumuzda basmakalıp cinsiyetlere yer yok. Onun yerine müşterilerimize daha fazla seçenek ve çeşitlilik sunmak istiyoruz. Böylece ebeveynler de çocuklar da istedikleri kıyafeti rahatça seçebilirler.
%CODE1%
Açıklama: John Lewis’in bu hareketi bizi fazlasıyla etkiledi. Clarks Shoes markasındaki değişiklikten sonra şimdi de BU…
Bırakın Kıyafetler Yalnızca Kıyafet Olsun adlı cinsiyetsiz giyim kampanyasını destekleyen bir grup da bu değişim sürecinde John Lewis ile çalıştı.
Grup ikiliksiz ürün çeşitliliğine yönelik yapılan bu hareketi “muazzam bir yenilik” diyerek tebrik etti.
Grup şöyle konuştu: “Lüks ve bağımsız giyim mağazaları cinsiyetsiz koleksiyonlar tasarlamaya daha meyilli. Ancak umarız bu cinsiyetsiz ürünler ucuzluk marketlerine kadar yayılır. Hala birçok süpermarketin giyim ürünlerinde basmakalıp sloganlar kullandığına şahit oluyoruz.”