İsveçli araç üreticisi Volvo, kolektif dünyayı takip edip, Onur sezonunda piyasaya yeni aile otomobili üzerinde bir gökkuşağı bayrağı kaplayabilirdi. Ancak şirket bu fikri rafa kaldırdı. Bunun yerine LGBT ailelere yönelik bir dizi park yeri levhası oluşturmak için Londra'daki Westfield Alışveriş Merkezi ile birlikte çalışmayı tercih etti. Fikir, şirketin 9 Temmuz’da başlatılacak yeni V60 modelini tanıtmaya yönelik kampanyanın …
Volvo, LGBT Aileler İçin AVMlerde Park Alanı Oluşturdu
İsveçli araç üreticisi Volvo, kolektif dünyayı takip edip, Onur sezonunda piyasaya yeni aile otomobili üzerinde bir gökkuşağı bayrağı kaplayabilirdi.
Ancak şirket bu fikri rafa kaldırdı. Bunun yerine LGBT ailelere yönelik bir dizi park yeri levhası oluşturmak için Londra’daki Westfield Alışveriş Merkezi ile birlikte çalışmayı tercih etti.
Fikir, şirketin 9 Temmuz’da başlatılacak yeni V60 modelini tanıtmaya yönelik kampanyanın bir parçası ve buna “Yeni Aile Modeli” adlı bir reklam kampanyası eşlik ediyor.
Firma, yılların sonunda; aile tanımının geliştiğini, dolayısıyla simgelerin eşcinsel çiftler, bekar ebeveynler ve çekirdek aileler de dahil olmak üzere toplumdaki farklı aile örneklerini kabul ettiğini fark etti.
Volvo İngiltere Pazarlama Stratejisi Direktörü Mike Johnstone, şunları söyledi;
“Yeni V60’ın piyasaya sürülmesi, modern aileleri tüm şekillerde kutlamak için bize ideal bir fırsat sunuyor.”
“Orta ölçekli aile tabakamızın çağdaş tekerrürü olarak V60, sahiplerinin hayatlarını daha kolay ve daha güvenli hale getirmeyi amaçlayan otomobil tasarımına insan odaklı yaklaşımımızı mükemmel bir şekilde yansıtmaktadır.”
Alışveriş yapanların genellikle görebileceği aile otoparkı için tipik tabelalara ek olarak, Londra’daki Shepherd’s Bush bölgesindeki Westfield Alışveriş Merkezi, eşcinsel çift aileler ve bekar ebeveynler bulunan park yerleri ile süslendi.