Eşcinsel bir çifti konu alan reklam, Çin’de kültürel tabulara meydan okuyor. Asya’nın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan ve Alibaba’nın sahip olduğu Tmall, eşcinsel bir erkeğin sevgilisini yeni yılda ailesiyle tanıştırmasını konu alan 23 saniyelik bir reklam filmi yayınladı. Reklam, Çin’de Twitter ile eşdeğer olan Weibo sitesinde milyonlarca kez izlenerek viral oldu. Açıklamada seks eğitimini …
İzleyin: Alibaba’nın Sahip Olduğu Tmall’ın Yeni LGBT Reklam Filmi İzlenme Rekoru Kırdı!
Eşcinsel bir çifti konu alan reklam, Çin’de kültürel tabulara meydan okuyor.
Asya’nın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan ve Alibaba’nın sahip olduğu Tmall, eşcinsel bir erkeğin sevgilisini yeni yılda ailesiyle tanıştırmasını konu alan 23 saniyelik bir reklam filmi yayınladı.
Reklam, Çin’de Twitter ile eşdeğer olan Weibo sitesinde milyonlarca kez izlenerek viral oldu. Açıklamada seks eğitimini destekleyen bir organizasyon olan LoveMatters, Tmall’ı LGBT topluluğunu desteklediği için takdir etti.
CNN,
“Topluluğun daha görünür kılınıp halka LGBT bireylerin var olduklarının hatırlatılması çok önemli.” Dedi.
Haber kuruluşunun yaptığı açıklamada Alibaba’nın reklamın kuir konusu hakkında kararsız olduğunu açıkladı.
“Çin Yeni Yılı ailelerin bir araya gelmesi ve dahil edicilik bakımından çok önemlidir ve bu durumu böylesine güzel kutlamak gerçekten yaratıcı bir ifade,” dedi.
Tmall reklamını aşağıdan izleyebilirsiniz.