Bulaşık Deterjanı Markası Fairy, LGBT’ye Destek Olmak İçin Logosunu Değiştirdi!

 Bulaşık Deterjanı Markası Fairy, LGBT’ye Destek Olmak İçin Logosunu Değiştirdi!
Digiqole ad

Fairy, logosunu LGBT için değiştirdi.

Bir P&G ürünü ve İngiliz markası olan Fairy, evsiz LGBT’lere yardım eden Albert Kennedy Vakfı’na (AKT) da 63,000 dolarlık bağışta bulundu.

Fairy, adını “Adil” anlamına gelen “Fair” kelimesi olarak değiştirdi ve logosuna gökkuşağı renkleri ekledi.

İngiltere, LGBT konusunda en bilinçli ülkeler arasında yer alıyor.

Geçtiğimiz günlerde yayınlanan bir çalışma, İngiliz ebeveynlerin LGBT konusundaki görüşlerini ortaya koydu.

Katılımcıların %69’u çocuğunu eşcinsel bir ilişkiye sahip olması durumunda destekleyeceğini söylerken, %59’luk bir kesim çocuğuyla LGBT ile ilgili konuları rahatça ve açıkça konuşabileceğini belirtti.

Fairy, sadece logosunu değiştirmekle kalmadı, eskilerin efsane gruplarından Blue’nun Duncan James’i ile bir video da yayınladı. James 2009 yılında biseksüel, 2014 yılında ise gay olduğunu açıklamıştı.

James videoda gidilecek uzun bir yol olduğunu hatırlattı.

“Dışarıda savunmasız olan bir sürü çocuk var. Oldukları kişiyi açıklayacak kadar cesur fakat onları anlamayan aileleri tarafından bir başına bırakılan yalnız çocuklar.”

P&G Kuzey Avrupa Genel Müdürü Tom Moody: “İngiltere LGBT konusunda büyük bir aşama kaydetmiş olsa da, daha gideceğimiz uzun bir yol var.”

“AKT ile birlikte çalıştığımız FAIR kampanyamızla aile olmanın ve sevginin gücünü vurgulamak istiyoruz.”

Prens William, birkaç gün önce AKT’ye ziyarette bulunmuş ve LGBT’ye olan desteğini göstermişti.

Prens, kendisine sorulan “Çocuğunuz gay olduğunu söylese tepkiniz ne olurdu?” sorusunu “Ne olursa olsun çocuğumun yanında olurum.” şeklinde yanıtlamıştı.

Öneriler

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

147 Paylaşımlar
Paylaş147
Tweetle
Paylaş
Pin