fbpx   .  

Dove Eşcinsel Babaları Unutmadı!

Ünlü bakım markası Dove, dünya genelinde başlattığı Babalar Günü kampanyası için çok özel bir reklam filmi hazırladı. Birçok farklı kesimden erkeklerin baba olma haberlerini aldıkları anı canlandıran marka eşcinsel çiftleri de unutmadı. Reklam filminde eşcinsel bir çiftin baba olma anına da yer veren marka, yaptığı araştırmada erkeklerin baba olduktan sonra hayatlarının yüzde 82 oranında değişim gösterdiğini ortaya koydu. Reklamı yukarıda izleyebilirsiniz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.