İzlanda'nın marka müdürü Jón Skafti Kristjánsson şunları söylüyor; "İzlanda'nın müşterileri çok olduğu kadar farklılar da. Bunu pazarlama materyalimize yansıtmanın ve bu nedenle belli gruplara ulaşan ve belirli medya için uygun bir pazarlama yaklaşımını hedeflemenin doğal olduğunu düşünüyoruz. Bu reklam İzlanda'ya kültürel bir gezi çiziyor ve hedeflediği grup, sevdikleriyle hayatın sunduğu şeylerin tadını çıkarmak için seyahat …
İzleyin: Icelandair Yeni Reklam Kampanyasında Tatlı Bir Eşcinsel Çifte Yer Verdi
İzlanda’nın marka müdürü Jón Skafti Kristjánsson şunları söylüyor;
“İzlanda’nın müşterileri çok olduğu kadar farklılar da. Bunu pazarlama materyalimize yansıtmanın ve bu nedenle belli gruplara ulaşan ve belirli medya için uygun bir pazarlama yaklaşımını hedeflemenin doğal olduğunu düşünüyoruz.
Bu reklam İzlanda’ya kültürel bir gezi çiziyor ve hedeflediği grup, sevdikleriyle hayatın sunduğu şeylerin tadını çıkarmak için seyahat eden insanlar. Bu nedenle, böyle bir reklam için sevecen bir orta yaşlı çifti kullanmak açık seçimdi ama bu sefer düşündük ki; çeşitliliğe neden katkıda bulunmuyor ve bu sevecen, orta yaşlı çifti, eşcinsel bir çift yapmıyoruz?”
Bu düşüncenize bayıldık!
“Tam olarak amacımız bu resmi kaprislendirme değil, ama gerçek şu ki: kuir insanlar ülkenin şöhretinden dolayı İzlanda’ya gitme eğilimindedir ve bu nedenle çoğu zaman Icelandair ile seyahat ederler. Bazıları, halkın içinde el ele tutuşamayacakları ülkelerden gelen çiftler ve burada İzlanda’da göze çarpan kabul, kendi ülkelerinde buna alışkın olmayan insanlar için özgürleştirici. Biz sadece İzlanda toplumunu olduğu şekilde tasvir ediyoruz. “
Reklamı izlemek isteyenler için video;