Gillette'in yayınladığı yeni reklam filminde, bugün Britanya'da erkek olmanın karmaşık dünyasına giriliyor. Araştırma sonuçlarını, kişisel hikayeleri, video görüntüleriyle sunan reklam filmi; erkekleri birbirleriyle konuşmaya ve açıklığa davet ediyor. Filmde, 1000 tane erkekle gerçekleştirilen anketin sonuçları da açıklandı. Ankete katılanların 3'te 2'si erkeğin toplumdaki rolünün evrildiğini düşünürken, %45'lik bir kesim cinsiyetlerinden dolayı duygularını açıkça ifade edemediğini …
İzleyin: Gillette’in Yeni Reklam Filmi Modern Erkekliğin Karmaşıklığını Keşfediyor
Gillette’in yayınladığı yeni reklam filminde, bugün Britanya’da erkek olmanın karmaşık dünyasına giriliyor. Araştırma sonuçlarını, kişisel hikayeleri, video görüntüleriyle sunan reklam filmi; erkekleri birbirleriyle konuşmaya ve açıklığa davet ediyor.
Filmde, 1000 tane erkekle gerçekleştirilen anketin sonuçları da açıklandı. Ankete katılanların 3’te 2’si erkeğin toplumdaki rolünün evrildiğini düşünürken, %45’lik bir kesim cinsiyetlerinden dolayı duygularını açıkça ifade edemediğini söyledi. Araştırmaya katılanların neredeyse 4’te 1’i (%23) üzerilerinde ‘erkek adam’ olmak için bir baskı hissettiklerini söyledi.
Gillette filmde, izleyicilerine erkeklik üzerine görüşlerini, onlara erkekliğin ne ifade ettiğini ve erkek olmanın gelecekte nasıl ilerleyebileceğini sordu.