The men'nin tıraş markası, maskülenlikle ilgili bir kampanya yayınladı. Lynx’in yeni kampanyası, erkeklerin erkeklerle bir tecrübe yaşamanın olabilitesini sorguluyor. “Erkekler için uygun mu?” adı verilen kampanya, maskülenlik fikrinin kültürel boyutlarına bakıp, erkeklerin net rollerinin dışına çıkıp bir adım öteye gidebilip gidemeyeceğinin kabul edilinirliğini sorguluyor. Kampanya reklamı ardı ardına ekrana çıkan, bir birinden farkı erkeklerin maskülenliğin …
İzleyin: LYNX Kampanyası; ‘Erkekler Erkekler ile Bir Tecrübe Yaşayabilir Mi?’
The men’nin tıraş markası, maskülenlikle ilgili bir kampanya yayınladı.
Lynx’in yeni kampanyası, erkeklerin erkeklerle bir tecrübe yaşamanın olabilitesini sorguluyor.
“Erkekler için uygun mu?” adı verilen kampanya, maskülenlik fikrinin kültürel boyutlarına bakıp, erkeklerin net rollerinin dışına çıkıp bir adım öteye gidebilip gidemeyeceğinin kabul edilinirliğini sorguluyor.
Kampanya reklamı ardı ardına ekrana çıkan, bir birinden farkı erkeklerin maskülenliğin “kuralları” olması beklenen şeylerin sorularını yöneltiyor.
“Sporu sevmem uygun mu?”
“Hala bakir olmak normal mi?”
“Uyurken küçük kaşık benim olmam normal mi?” gibi…
Websitelerinde kampanyanın amacını Lynx şu şekilde açıklıyor:
“Genç erkekler etiketler ve limitlerle dolu bir dünyada yaşıyorlar. Hatta yüzde 50’sinden fazlası daha öncesinde “bir erkek böyle davranmamalı” şeklinde uyarı dahi almışlar. Bu baskı çoğu zaman zorbalık, depresyon ve de bazen intiharla sonuçlanabiliyor.”
“#isitokayforguys kampanyası genç erkeklerin bu baskıdan kurtulup nasıl olmak istiyorlarsa o şekilde olmalarını desteklemeye çalışıyor. Partnerlerimiz ile birlikte, erkek olamamak gibi bir deyimin olmayacağı bir toplum yaratmaya çalışıyoruz.”
Kampanya videoları Josh Franceschi ve Anthony Joshua gibi ünlülerin de desteğini görmüş.
https://www.youtube.com/watch?v=nx5oYrMuc1M