fbpx   .  

İzleyin: Olimpiyat Reklamındaki Annenin Sevgisi LGBT Gençlere Umut Oluyor

“Eğer bir annenin sevgi dolu gözlerinden dünyaya bakabilseydik her şeyin ne kadar farklı olacağını hayal edin.”

Pyeongchang, Güney Kore’de yapılacak olan 2018 kış olimpiyatları için P&G #LoveOverBias etiketiyle bir kampanya başlatıp LGBT gençlere destek olan anneler için bir reklam filmi yayınladı.

Bir buçuk dakikalık reklam filminde aralarında zorbalığa uğrayan ve dansçı olmak isteyen bir erkek ve cinsiyet kimliğini ifade etmeyi öğrenen bir kız çocuğu olan altı çocuk var.

 

P&G, “Dünya bir engel gördüğünde, bir anne sınırsız potansiyel görür,” diyor. “2018 kış olimpiyatları için bir annenin çocuklarının zorlukları aşmasındaki önemine dikkat çekiyoruz. Eğer bir annenin sevgi dolu gözlerinden dünyaya bakabilseydik her şeyin ne kadar farklı olacağını hayal edin.”

“P&G olarak herkesin kim olursa olsun, nereden geliyorsa gelsin, kimi severse seversin, neye inanıyorsa inansın hayallerinin peşinden gitmek için özgür olduğuna inanıyoruz.”

Michelle Kwan ve Gus Kenworthy gibi bazı olimpiyat atletleri reklamı desteklemek için cinsel kimliklerini açıkladılar.

Kenworthy reklam için, “Bana çok tanıdık geldi. Açılmaktan emin değildim ve nasıl yargılanacağımdan korkuyordum,” dedi. “Annemin karşılıksız sevgisi ve desteği başkalarının ne düşündüğünün üstesinden gelmemi ve gerçekten olduğum kişi gibi yaşayıp hayallerimin peşinden koşmamı sağladı.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.