fbpx   .  

LGBT’ler Sadece Seyahat İçin Neredeyse 100 Milyar Dolar Harcıyor!

Grindr sayesinde LGBT gezginlerin sadece ABD’de neredeyse 100 milyar dolar harcadığını biliyoruz. Flört uygulaması tarafından yürütülen resmi bir ankete göre LGBT tüketiciler küresel olarak 5 trilyon dolardan fazla ve ABD’de 695 milyar dolar harcıyorlar. Bu 695 milyarın 100 milyarı seyahate gidiyor.

Bu sırada Grindr’ın y kuşağı LGBT kullanıcılarının %40’ı her çeyrekte eğlence için seyahat ederken %24’ü her ay geziyor. %39’luk bir kesim gezilerini 1-3 ay önceden planlarken %35 gezilerini 3-6 ay önceden planlıyor. Ortalama 36 milyon LGBT yatılı uluslararası gezi düzenledi.

 

%61 gidilecek yerlerin ve havayollarının eşcinsel dostu olmasının önemli olduğunu söylerken %75’lik bir kesim LGBT bir web sitesi olan yerlerin daha ziyaret edilebildiğini söyledi.

Grindr kullanıcılarına göre en çok gidilen 10 yer: İtalya, Fransa, Hawai, New York, Avustralya, Birleşik Krallık, Yunanistan, İspanya, Japonya ve Las Vegas.

%52 tatillerinde kendilerine rehberlik etmesi için mobil uygulamaları tercih ediyor, %51 seyahat sitesi uygulamalarını kullanıyor ve eşcinsel erkeklerin %31’i tatildeyken flört uygulamalarını kullanıyor.

Ayrıca, LGBT gezginlerin %49’u gece hayatının tadını çıkarırken, %46 kültür ve yemeği ilgisi olarak gösterdi ve %39 müze ve gezilecek yerleri görmeyi tercih ettiğini söyledi. %30 doğa ve harika manzaraların peşindeyken, %18 şarap bağları ve bira fabrikalarını istiyor. %35’lik bir kesim alışılmadık ve rayından çıkan tatilleri istiyor.

İlginçtir ki eşcinsel y kuşağının %76’sı tekne gezilerini istiyor.

Oteller söz konusu olunca %71 büyük isimli yerlerde, %26 butik otellerde ve %29 paylaşılan evlerde kalıyor. LGBT gezginlerin %50’si eğlenceli otellerde kalmak isterken insanların %52’si ve %55’i aksiyon ve gece hayatının canlı olduğu otellerde ve paylaşılan evlerde kalmak istiyor. 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.