fbpx   .  

İzleyin: Lynx, Basmakalıp Heteroseksüel Erkek İmajına Son Vermek İstiyor

Bakım markası Lynx, çiftlerin birbirlerine samimi sorular sordukları yeni kampanya filmlerini, 14 Şubat Sevgililer Günü’nde yayınlandı.

Filmde trans bir erkekle kız arkadaşı, ve bir eşcinsel çiftte yer alıyor.

Unilever markası, cesur, basmakalıp heteroseksüel erkek imajından uzaklaşmak için son zamanlarda pazarlama kampanyalarında kararlı bir çaba gösteriyor.

 

Daha öncede saç jölesi ürünleri için Avustralya’da çekilen reklam filmlerinde, eşcinsel bir çift öpüşmüştü.

İngiltere’deki Lynx için hazırlanan bu son video, TV’de gösterilmeyecek, yalnızca çevrimiçi bir serinin parçası olarak yayınlanacak.

“Jamie ve Shabba, Jamie’nin geçişinden önce okulda en iyi arkadaşlardı, şimdi ise üç yıldır beraberler.”

lynx_advert_jamie_shabba

Eşcinsel çift, Kevin ve Josh ise, şimdiki ilişkilerinden önce birbirlerine aşık olup olmadıklarını soruyorlar. Ve Kevin, Josh’la sevgili olmadan önce bir kızla ilişki içinde olduğunu söylüyor.

”Bu video, insanlar ve aşkla ilgili”

OutNow’un LGBT pazarlama uzmanı Ian Johnson, kampanyayı memnuniyetle karşıladı.

”Videoyu izlerken “gay” ” hetero” “bi” veya ”trans” değil, gerçek aşkı yaşayan insanları gördüm” dedi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.