Nike’ın Yeni Vücut Olumlama Reklam Kampanyası Sosyal Medyayı İkiye Böldü!

Geçtiğimiz yaz Rihanna'nın Ashley Armitage kampanyası için kıllı bacak fotoğrafını Instagram'da paylaşmasından bu yana, ilk defa vücut kıllarıyla ilgili gerçek bir reklam yayınlandı. Nike, Nijerya kökenli ABD vatandaşı şarkıcı Annahastasia'nın koltuk altındaki kılları göstererek poz verdiği bir fotoğraf yayınladı. Reklam, sosyal medyada nüfuz sahibi önemli kişiler tarafından destek görse de, bir grup da reklamı 'iğrenç' …

Geçtiğimiz yaz Rihanna’nın Ashley Armitage kampanyası için kıllı bacak fotoğrafını Instagram’da paylaşmasından bu yana, ilk defa vücut kıllarıyla ilgili gerçek bir reklam yayınlandı.

Nike, Nijerya kökenli ABD vatandaşı şarkıcı Annahastasia’nın koltuk altındaki kılları göstererek poz verdiği bir fotoğraf yayınladı.

Reklam, sosyal medyada nüfuz sahibi önemli kişiler tarafından destek görse de, bir grup da reklamı ‘iğrenç’ olarak niteledi.

“Harika! Vücutlarımızla ne yapacağımız bizim kararımız.”

“Vücudumuz nedeniyle birbirimize hor görmemeliyiz.”

“Beni yanlış anlamayın kadının cesaretini takdir ediyorum… Ancak bu görüntü korkunç.”

Nike, 130 milyar dolarlık değeriyle dünyanın en büyük spor giyim üreticilerinden bir tanesi.

Pazardaki büyük markaların kucaklayıcılık ve vücut olumlama adına atmış olduğu adımlar, toplumun dönüşmesi için büyük önem taşıyor.

https://www.instagram.com/p/BwpOoKrnr7v/?utm_source=ig_embed

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir