Yeni Araştırma: LGBT’ler İngiltere’deki Oyun Endüstrisinin %21’ini Oluşturuyor

Bu oranlar, LGBT'lerin İngiltere nüfusunun yalnızca %3 ve %5'ini kapsadığını göz önünde bulundurduğumuzda gerçekten şaşırtıcı. Erkekler İngiltere nüfusunda iş gücünün %70'ini, kadınlar %28'ini ve kendini ikili sistemin dışında tanımlayanlar da %2'sini oluşturuyor. Daha önceden, LGBT'lerin genel popülasyona oranla daha çok zihinsel sağlık problemlerine, anksiyeteye ve depresyona meyilli olduğu rapor edilmişti. 'UK Games Industry Census' tarafından …

Bu oranlar, LGBT’lerin İngiltere nüfusunun yalnızca %3 ve %5’ini kapsadığını göz önünde bulundurduğumuzda gerçekten şaşırtıcı.

Erkekler İngiltere nüfusunda iş gücünün %70’ini, kadınlar %28’ini ve kendini ikili sistemin dışında tanımlayanlar da %2’sini oluşturuyor.

Daha önceden, LGBT’lerin genel popülasyona oranla daha çok zihinsel sağlık problemlerine, anksiyeteye ve depresyona meyilli olduğu rapor edilmişti.

‘UK Games Industry Census’ tarafından yürütülen bir araştırma sonucunda elde edilen bulgular medyayla geçtiğimiz günlerde paylaşıldı.

Araştırma, İngiltere oyun endüstrisinde çalışanlara (LGBT + veya başka türlü) sorular sorarak 3.200’den fazla yanıt aldı. Oyun endüstrisinde çalışanların yaptıkları iş türleri, kişisel özellikleri ve ırkları hakkında bir dizi soruyu ortaya koydu.

Sonuçlar, oyunları azınlıklar için daha kapsayıcı hale getirmek için endüstri genelinde çeşitlilik taahhüdü ve #RaiseTheGame hashtagiyle yayınlandı.

İngiltere İnteraktif Eğlence Derneği CEO’su Dr. Jo Twist, “Çeşitlilik bir hoşluk değil, endüstrinin her gün bu ülkede oyun oynayan on milyonlarca insanı büyütmesi, gelişmesi ve gerçekten yansıtması bir zorunluluktur,” dedi.

“Sayısız kültürlere, yaşam tarzlarına ve deneyimlere dayanan çeşitlilik barındıran bir endüstri, oyuncuların hayal gücünü yakalayan ve sektörümüzü ileriye taşıyan daha yaratıcı ve kapsayıcı oyunlar üretilmesine yol açacaktır.”

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir