fbpx   .  

YENİ LİSTE AÇIKLANDI! İşte En Güçlü LGBT Destekçisi ’10’ Marka!

Amerika, LGBT dostu ticari uygulamalarından topluluğumuzun çeşitliliğini temsil eden pazarlama kampanyalarına kadar, eşitlik konusundaki mücadeleye yol gösterebilir. Bu hafta, Logo, kapsayıcı reklamcılık, politika desteği, sözcülüğe ve yöneticilere, bağış ve sponsorluklara, web sitesi katılımcılığına ve sosyal medyaya dayalı gerçek taahhüdünü kanıtlayan ilk 25 şirketin yıllık listelerini yayınladı.

LGBT tüketicileri 917 milyar dolarlık tahmini bir satın alma gücünü temsil ediyor. Logo araştırmaları,% 71’inin deneyimlerini yansıtan bir reklam gördükten sonra bir markayı destekleme olasılığının daha yüksek olduğunu keşfetti.

Aşağıda, Logo’nun En Önemli TrailBlazing Şirketlerindeki ilk onu görün. 

 

10. CAMPBELL

Campbell, son Star Wars temalı kampanyasının bir parçası olarak iki baba ve bir oğulla birlikte bir reklam filmi ve hashtag kampanyası #For All Families’e eşlik eden gökkuşağı Goldfish’i yayınladı.

9. MACY’S

Macy’nin reklamlarında çoğunlukla LGBT kişiler dikkati çekiyor. Şirket ayrıca, Orlando Pulse gece kulübü saldırısının ardından topluluğa destek gösterdi; hem baskı noktalarında hem de sosyal medyada dayanışma mesajlarını paylaştı. Çalışanlar ayrıca, Orlando halkını #KeepDancing’e teşvik ettikleri bir video da hazırladılar.

8. AMERİCAN EXPRESS

American Express, bu sene medya için iki LGBT reklamını üretti; her ikisinde de aynı cinsteki bir çiftin resmini gösteren açık bir cüzdan bulunuyor. Ayrıca, şirketin #ExpressLove kampanyası LGBT kart üyelerini, tüccarları, çalışanları ve yerel topluluklarını kutlar nitelikte.

7. TARGET

Onur haftasına özel Target, renkli giyim eşyaları ve LGBT’ler için satın alınacak diğer öğelerden oluşan eşsiz bir mikro sit oluşturdu. Şirket ayrıca, Target’in geçmişi, topluluk temelli felsefe ve ürünleri hakkında tüketicileri eğiten Beekman Boys’la bir video yayınladı.

6. UNİLEVER

Dove, Axe ve Ben&Jerry’s gibi markaların ana şirket olan Unilever, LGBT dostu politikalar içeriyor; alt markaları kapsayıcı pazarlama kampanyaları yürütüyor. Dove, daha önce güzelliği tartışan cinsel terimleri uygun olmayan model Rain Dove’ın yer aldığı bir dizi çevrimiçi video hazırlamıştı.

Axe ise, Bob the Drag Queen ve RuPaul’s Drag Race’i içeren, bireyselliğini ifade eden farklı genç erkekler aracılığıyla izleyiciyi dolaşan “Find Your Magic” adlı bir TV reklamı yayınladı.

5. APPLE

Kapsamlı reklamlar ve CEO Tim Cook’un yönü ile Apple, Amerika’nın LGBT eşitliği konusundaki çabalarında lider olmayı sürdürüyor. Şirket, Kuzey Carolina’nın HB2 ve Georgia’nın HB757’sine açıkça karşı çıktı ve Federal Eşitlik Yasasını onaylayan ilk büyük şirketler arasındaydı.

4. GOOGLE

Google, insanların kimliklerini kutlamalarına yardımcı olmak için, pride şenliklerini açıkça kutlayamayanlara sunmak için 360 ° video teknolojisini kullanan bir kampanya başlattı.

3. MARRİOTT

Marriott sadece LGBT gezginler için özel hizmetler sunmakla kalmıyor, aynı zamanda topluluğu kar amacı gütmeyen kuruluşlarla ortaklıklar ve LGBT yanlısı mevzuat desteği ile korumaya çalışıyor. #LoveTravels kampanyasının bir parçası olarak Mariott, sanatçıları trans ve cinsiyete uygun olmayan topluluklara adanmış kalabalık bir kuruma katkıda bulunmaya davet etti.

Marriott CEO’su Arne Sorenson, LGBT Amerikalıları tehdit eden kanunlara karşı devam eden muhalefet kapsamında HB2’ye karşı da konuştu.

2. ANHEUSER-BUSCH

Bira devi, bu yılki Amy Schumer ve Seth Rogen’le “Bud Light Party” kampanyası da dahil olmak üzere LGBT’yi içeren bir geçmişi var. Reklamlarıyla, LGBT topluluğunun başarılarını kutladı ve yürüyüşte, tam eşitlik konusundaki karşılaştığımız zorluklara dikkat çekti.

Anheuser, reklamın ötesinde, ülke çapında 40’ı aşkın Pride etkinliğine sponsorluk yaparak, ikinci sene üst üste listede bulunan en büyük etkinlik sponsorlarından biri haline geldi.

1. HİLTON

Hilton, Kuir tatilcilerine özel içerik ve hizmetler sağladığı için Logo listesinde en üst sırayı aldı ve reklamlarında LGBT kişilere yer verdi. Hilton’un “Stay Hilton, Go Out” adlı mikro sitesi, LGBT gezginler için tasarlanmış tatil paketleri ve seyahat ipuçlarını sunuyor ve ünlüler ile röportaj yapmak için “What I Pack” ve “Yatak Zamanı Hikayeleri” adlı video dizisini genişletti.

Otel zinciri aynı zamanda eşitlik savunucuları, anti-LGBT mevzuata karşı beyanlar ve bildiriler yayınlıyor ve LGBT kişilerin dünya üzerindeki insan haklarını geliştiren ve koruyan bir Devlet Bölümü girişimi olan Küresel Eşitlik Fonu’na katılmaya da vesile oluyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.