Araştırma: Gamer’ların %10’u Kendilerini LGBTİ+ Olarak Tanımlarken, %45’i Cinselliklerini Oyun Yoluyla Keşfediyor

Modern oyunlar var olduğundan beri, LGBTİ+ topluluğu da herkes gibi onları oynuyor. Ancak herhangi bir oyuncunun da size söyleyebileceği gibi, sektörde LGBTİ+ temsili kötü durumda ve homofobi yaygınlaşıyor. OnlineRoulette.org tarafından yapılan yeni bir araştırma, pek çok üzücü istatistikle birlikte, açık LGBTİ+ oyuncularının % 88'inin cinsellikleri nedeniyle taciz edildiğini bildiriyor. Organizasyon, 18 ile 70 yaşları arasındaki …

Modern oyunlar var olduğundan beri, LGBTİ+ topluluğu da herkes gibi onları oynuyor. Ancak herhangi bir oyuncunun da size söyleyebileceği gibi, sektörde LGBTİ+ temsili kötü durumda ve homofobi yaygınlaşıyor.

OnlineRoulette.org tarafından yapılan yeni bir araştırma, pek çok üzücü istatistikle birlikte, açık LGBTİ+ oyuncularının % 88’inin cinsellikleri nedeniyle taciz edildiğini bildiriyor.

Organizasyon, 18 ile 70 yaşları arasındaki 788 oyuncuyla anket yaptı. Oyuncuların yaklaşık % 10’u kendilerini LGBTİ+ olarak tanımlıyor ve ankete katılanların % 45’i cinsel kimliklerini oyun yoluyla keşfettiklerini söylüyor. Oyun topluluğunun daha kucaklayıcı bir yer olacağını mı düşünüyordunuz? Emin olmayın.

Ancak zorbalığa maruz kalanlar sadece LGBTİ+lar değil. Tüm oyuncuların% 65’i çevrimiçi oynarken “ciddi taciz” yaşadı. Ancak LGBTİ+ oyuncularının % 73’ü cinsel yönelimleri nedeniyle taciz yaşadıklarını bildiriyor.

LGBTİ+ oyuncularının yalnızca % 37’si oyun kimliklerinin kendi kimliklerini yansıttığını söylüyor. Açıkça kendini LGBTİ+ olarak tanımlayanların tacize uğrama olasılığı ise % 21 daha yüksek.

Peki LGBTİ+ oyuncuları tacizden nasıl kaçınıyor? % 50’si cinsel kimliklerini gizlediklerini, % 44’ü ekran adlarını nötr hale getirdiklerini, % 43’ü bazı oyuncuları engellediklerini veya sessize aldıklarını ve % 41’i belirli oyunlardan ve oyun topluluklarından kaçtıklarını söyledi. LGBTİ+ oyuncularının% 36’sı cinsiyetleri hakkında yalan söylediklerini söyledi.

Yanıtlayan her 4 kişiden 1’i cinsel saldırı ile tehdit edildiklerini söyledi, özellikle kadınlar ve non-binary kişiler bu tür tacize erkeklerden % 15 daha fazla maruz kalıyor. LGBTİ+ kadınların oyun becerileri konusunda tacize uğrama olasılığı erkeklerden iki kat daha fazla.

Bu madalyonun diğer tarafındaysa, LGBTİ+ oyuncuları için en destekleyici topluluklar arasında olan Animal Crossing (% 49), Call of Duty (% 27), Minecraft (% 26), Pokémon (% 25) ve The Sims (% 24) bulunuyor.

Çalışma, bir oyun kuir bir hikaye içeriyorsa, LGBTİ+ oyuncularının % 81’inin onu satın alma olasılığının daha yüksek olduğuna işaret ediyor. Bazı oyunların ters tepki aldıktan sonra hikayeleri tamamen kaldırdığını düşünürsek, bu zorlu bir savaş gibi görünüyor. Sizden bahsediyoruz Mass Effect 2.

Tanınmış LGBTİ+ oyuncuları, heteroseksüel, cisgender meslektaşlarının kazançlarının ancak bir kısmını kazanıyor. James Eubanks, geçen yıl 363.450 $ ile 2020 yılının en yüksek kazananıyken, en popüler LGBTİ+ oyuncuları olan Autumn Burchett ve Dominuqe McLean 40-50.000 $ arasında gelir elde etti.

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir