Eşcinsel Erkeklerin, 30’lu Yaşlarından Sonra Daha Fazla Yaptıkları ’14’ Şey

 Eşcinsel Erkeklerin, 30’lu Yaşlarından Sonra Daha Fazla Yaptıkları ’14’ Şey
Digiqole ad

Eşcinsellerin 30 yaşından sonra daha fazla yaptıkları şeyler neler olabilir hiç düşündünüz mü? valla biz düşündük, sonra baktık güzel oldu, yazdık.

Yani tabi bu, hem gerçekler, hem biraz gülmek için ufak ufak nüanslar serpiştirdiğimiz bir içerik oldu. Yaşın ne önemi var? önemli olan sağlıklı olmak, sevdiklerimizle olmak diyerek,

Acilen spora yazılıp, adonis, brütüs, uranüs ne varsa, yapmak. 20’li yaşlarının geride kaldığını umursamazcasına, iyi görünebileceğimizi cümle aleme göstermek.

giphy

Daha fazla ailelerimiz ile vakit geçirmek, mesela eğer ailemizin yanından erken yaşta ayrılmışsak, bir zaman sonra evlerimize geri dönmemiz.

giphy-1

Daha az Bara gitmemiz. (Ne oldu? bitti o dans kraliçesi günleri?)

giphy-2

Pop müzik dışına yavaş yavaş çıkmamız, Rihanna, Beyonce ve Gaga dönemleri devam etse de, başka müzik tercihlerine doğru yelken açarız.

giphy-3

 

Kesinlikle daha fazla evde vakit geçirmek, çizgili pijama olmasa da, tek istediğimiz eşofman altı ve kitap. İşte tüm mesele bu.

giphy-4

Hornet veya benzeri tanışma uygulamalarında herkese ‘Çok küçüksün’ dememiz.

giphy-5

Zaten artık genç olmadığımızı sağolsun Turkcell anında mesaj atarak söylüyor. (Üzgünüz artık Gençturkcell’li değilsiniz) teşekkürler.

giphy-6

Muhafazakar demeyelimde, daha bir sınırlı, kısıtlı giyinmek. Ufacık ve daracık şortlar yerine, dize yakın şortlar giymek.

giphy-7

‘Televizyon izlemem, yani izleyemiyorum’ kafasında olduğumuz için (malum her gece eğlence, partiler vs derken) kesinlikle daha, daha, daha fazla televizyonu keşfetmek, özellikle Türk program ve dizilerine hafif hafif bakmaya başlamak.

giphy-8

‘Amaaan benden geçti artık, şu saatten sonra ancak eğlence olabilir’ moduna tam gaz girip, gelene geçene ‘Ben o gördüğün cool kadın değildim’ dememiz.

giphy-9

Ah ah.. o güzelim sakalları, en yakın arkadaşımıza veda etmek, daha parlak, bir tık daha genç göstermek için sakalları kesmek.

giphy-10

Çocuk sevgimizin daha da yükseklere çıkması, her gördüğümüz bebeğin ve küçük çocuğun üstüne atlayıp, sevmemiz, öpmemiz (Babalık time!)

giphy-11

Hayvan sevgimiz sonsuzdur, asla bitmez. Lakin 30’dan sonra eğer tek yaşıyorsak, 152634 tane köpek veya kedi alabiliriz, alıyoruz. (Arkadaşlarımızı barınaklardan alıyoruz, sahipleniyoruz ama dimi?)

giphy-12

BONUS! Yeni girdiğimiz bir ortamda, yeni tanıştığımız insanlar yaşımızı sorduklarında, cevap vermek yerine, ‘sence kaç gösteriyorum’ dememiz.

giphy-13

 

Öneriler

1 Comment

    Avatar
  • bu ülkede 30 yaşın altında olmak ekonomik bağımsızlığı olmamak demek. insanlar 30 yaşından sonra kendi bağımsızlığını yakalıyorlar. adam 28 yaşında halen üniversite okuyor, ne yapsın? iş olanakları zaten zayıf derken kpss, yds, ales falan filan derken yaş oluyor zaten 30… 30 yaşından sonra da yeni bir iş hayatı ve ailesinden ayrılma zamanı geliyor. hatta 30 yaş egosu diye birşey vardır, bu insanlara hep gıptayla bakarım. bir bilgisayar oyununda level atlamış gibidirler. oysa ki amerika ve avrupa ülkelerinde genç insanlar 25 yaşında ekonomik özgürlüğüne kavuşurken bizde durum tam tersi. hornette yeni hesaplar açılır, ayrı eve çıkıldığı için kolilere özgürlük hevesleri giderilir. ne diyelim dileriz hepimiz için o günler gelir :)))

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

45 Paylaşımlar
Paylaş45
Tweetle
Paylaş
Pin