Genç Tüketicileri Hedefleyen Calvin Klein’ın Yeni Koleksiyonu: Cinsiyetsiz Jenerasyon

 Genç Tüketicileri Hedefleyen Calvin Klein’ın Yeni Koleksiyonu: Cinsiyetsiz Jenerasyon
Digiqole ad

Calvin Klein, herkes için ortak bir parfüm ve giyim koleksiyonu çıkarıyor.

Markanın “cinsiyetsiz” çok kategorili koleksiyonuna CK Everyone deniyor ve bu koleksiyon içerisinde giyim açısından bolca çeşitlilik barındırıyor. Aynı zamanda bu koleksiyonda markanın uzun zamandır unisex parfümü olarak da bilinen “CK One” da yer alacak.

Yeni parfüm cinsiyetsiz olmasının yanı sıra çevre dostu ve doğal malzemelerden yapılıyor. Ek olarak parfüm, geri dönüştürülebilir bir kartonun içine yerleştiriliyor.

Markanın giyim kategorisinde iç çamaşırları, baskılı kapüşonlar, logolu tişörtler, kot yelekler, etekler, şortlar ve ceketler yer alacak. Parfümün satış fiyatı 55 dolar, kıyafetlerin fiyatları ise 20 ve 110 dolar arasında değişecek.

Calvin Klein, bu yeni koleksiyonuyla genç tüketicileri hedef alıyor. Markanın CEO’su Cheryl Abel-Hodges ürünleri, “yeni nesil tüketicilerle ilgili,” olarak nitelendirdi. Markanın bu kasıtlı hedeflemesi, Calvin Klein’ın genç tüketicilerle sosyal erişimi göz önüne alındığında aslında oldukça pratik. Çünkü Gartner raporuna göre şirket, Z kuşağına sosyal medya vasıtasıyla ulaşabilen sayılı birkaç şirketten biri.

“Unisex” ve “cinsiyetsiz” kelimeleri arasındaki temel farklar biraz bulanık olsa da kesin olan bir şey var: Moda dünyası cinsiyetsiz ürünlere kucak açıyor ve Calvin Klein da bu moda dünyasının içerisinde yer alan öncü markalardan biri.

Öneriler

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

21 Paylaşımlar
Paylaş21
Tweetle
Paylaş
Pin