Gucci’den Non-Binary Bireylere Hediye

Gucci, "onlar için" bir tatil hediyesi kılavuzu yayınladı ve bu, "boş bir kapitalist jest" olarak tanımlansa da, yine de bazı faydaları da yok değil. Gucci, tatil sezonu için web sitesine standart "kadınlar için" (for her) ve "erkekler için" (for him) listelerinin yanı sıra ayrı bir "onlar için" (for them) hediye rehberi ekledi. https://twitter.com/gusbussmann/status/1333884335984959493?s=21 Markanın Gucci …

Gucci, “onlar için” bir tatil hediyesi kılavuzu yayınladı ve bu, “boş bir kapitalist jest” olarak tanımlansa da, yine de bazı faydaları da yok değil.

Gucci, tatil sezonu için web sitesine standart “kadınlar için” (for her) ve “erkekler için” (for him) listelerinin yanı sıra ayrı bir “onlar için” (for them) hediye rehberi ekledi.

Markanın Gucci MX bölümü gibi, “onlar için” kılavuzunda da yeni ürünler yok, ancak tüm cinsiyetlere hitap edebilecek ürün stilleri bulunuyor.

Tasarımcı ve yazar José Criales-Unzueta, “non-binary hediye kılavuzu” nu tartışmak için Instagram’a girdi ve “Sektörde ilk kez bir markanın bunu yaptığını görüyorum,’ dedi.

“Bunu gündeme getiriyorum çünkü bu, kapsayıcı çevrimiçi tatil hediyesi alma deneyimine çok ilginç ve akıllı bir yaklaşım.”

Unzueta sözlerine şöyle devam etti:

“Elbette bu boş bir kapitalist ‘çeşitlilik ve kapsayıcılık’ hareketi ve bunun, topluluğa dahil edildiklerini hissettirmek için içten bir çabadan ziyade Gen Z’ye ve Y Kuşağı kuir alışverişçilerine hitap etmek için bir ticaret stratejisinden doğduğunu söylemek mantıklı.”

Ancak Criales, hediye rehberinin yanlışlıkla “her iki etkiye de sahip olduğunu” söyledi.

“Tatil hediyeleri konusunda her zaman dışarıda tutulan bir demografiye hem doğru bir şekilde yaklaşıyor hem de bu demografiyi içeriyor,” dedi ve “ve ürünü alışverişi daha da kolaylaştıran başka bir şekilde ortaya koyuyor.”

“Onlar için” hediye kılavuzunun arkasındaki niyet tartışmalı olsa da ve uygulaması mükemmel olmasa da yorumcular yine de sunumun güzel bir değişiklik yarattığını düşünüyor.

Biri şöyle yazdı:

“Marka açısından bakıldığında, spektrumun ikili tarafından daha fazlasını önemseyen bir marka olarak görülmeleri ve fark edilmeleri onlar için iyi diye hissediyorum.”

“Özünde daha fazla satış ihtiyacına dayalı bir karar olsa bile (çoğu işletmenin istediği / ihtiyaç duyduğu şey budur), en büyük markaların fazla çaba göstermediği bir sektörde lider olmak iyi bir fikirdir.”

Hediye rehberi, bu yılın başlarında İtalyan moda evinin web sitesinde lüks markadan alışveriş yapmayı daha kapsayıcı hale getirmeyi amaçlayan bir gender-fluid bölümü olan Gucci MX’in piyasaya sürülmesinin ardından geldi.

Ancak, yeniden tasarlanan bir el çantası dışında, sitenin bu bölümü çoğunlukla halihazırda var olan ürünlerin androjen ve çok ince modellerle çekilmiş fotoğraflarından oluşuyor.

Yorumlar

Bir Yanıt Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir