Meksika ve Latin Amerika topluluklarının, ölen sevdiklerini onurlandırdığı tatil olan Día de los Muertos (Ölüler Günü) yaklaşıyor ve Doritos, LGBTİ+ onurunu kutlayan yeni bir reklam yayınladı. Ölüler Günü'nde aileler, ölümden sonraki dünya ile fiziksel dünya arasında bir köprü oluşturan ve böylece ailenin bir kez daha bir araya gelebilmesi için ölen sevdiklerini hatırlatan bir sunak olan …
İzleyin: Doritos’un Yeni Eşcinsel Temalı Reklamı İzleyenleri Duygulandırdı
Meksika ve Latin Amerika topluluklarının, ölen sevdiklerini onurlandırdığı tatil olan Día de los Muertos (Ölüler Günü) yaklaşıyor ve Doritos, LGBTİ+ onurunu kutlayan yeni bir reklam yayınladı.
Ölüler Günü’nde aileler, ölümden sonraki dünya ile fiziksel dünya arasında bir köprü oluşturan ve böylece ailenin bir kez daha bir araya gelebilmesi için ölen sevdiklerini hatırlatan bir sunak olan “rendalar” yapar.
Doritos Meksika’nın yeni reklamında, bir aile Alberto Amcalarını ziyarete gider. Birdenbire ruhu, gizemli bir adamın yanında belirir.
Alberto’nun ailesi “Kim o?” diye sorar.
Alberto, sevgilisine sevgi dolu bir bakışla, “O benim partnerim Mario,” diye cevap verir.
Ailesinin genç üyeleri önce şaşkın bakışlar atar, sonra Alberto’nun ablası araya girer.
“Bu bir mucize!” der. “Sonsuza kadar yalnız kalacağını düşünmüştüm.”
Alberto ve Mario sevgiyle kucaklaşırlar.
https://twitter.com/tvanderbrook/status/1453188908049649667?s=21
Reklam,”#PrideAllYear” hashtag’inin yanı sıra “Gerçek benliğiniz olmak için asla geç değildir.” sloganı ile, Twitter ve TikTok’ta viral oldu.