Durex'in kuir dostu yeni reklam filmi, koronavirüs zamanında cinsel ilişkiye girmeye dair oldukça önemli bir mesaj veriyor. Reklam, şirketin "Let's Not Go Back to Normal (Hadi, Normale Dönmeyelim)" isimli, koronavirüs zamanında daha iyi ve daha güvenli cinsel ilişkiye girmeyi konu alan kampanyasının bir parçası olarak yayınlandı. Güçlü reklam, içerisinde yer alan çiftlerle (aralarında kuir çiftler …
İzleyin: Durex, Koronavirüs Zamanında Cinsel İlişkiye Dair Önemli Bir Mesaj Veriyor!
Durex’in kuir dostu yeni reklam filmi, koronavirüs zamanında cinsel ilişkiye girmeye dair oldukça önemli bir mesaj veriyor.
Reklam, şirketin “Let’s Not Go Back to Normal (Hadi, Normale Dönmeyelim)” isimli, koronavirüs zamanında daha iyi ve daha güvenli cinsel ilişkiye girmeyi konu alan kampanyasının bir parçası olarak yayınlandı.
Güçlü reklam, içerisinde yer alan çiftlerle (aralarında kuir çiftler de bulunuyor) insanları daha iyi ve daha güvenli cinsel ilişkiye teşvik ediyor.
Kapsayıcı reklam, insanları koronavirüs zamanında “geri normale dönmemeye” çağırıyor.
Reklamdaki ses, “Normale dönmeyelim. Uzun zaman boyunca normal, yeteri kadar iyi değildi. Normal, prezervatif kullanmamak için saçma sapan bahaneler üretiyordu,” diyor.
“Normal, prezervatif taşıyan kadınları aşağılıyordu. Normal, her gün cinsel ilişki yoluyla bulaşan hastalıktı.”
“Bu yüzden bu, kollara, bacaklara, kalçalara ve özel bölgelere bir çağrıdır. Hadi, normale dönmeyelim. Dünya, bir değişim için hiç bu kadar hazır olmamıştı. Bu yüzden gelin, daha iyisi için, birbirimiz için değişelim.”
“Geçtiğimiz günler tabii ki ilginçti. Ama asıl ilginç olan şu ki 2020’yi gerçekten önemli kılan unsur budur. Yani sokağa çıktığımızda, işin başına döndüğümüzde normale dönmeyelim. Daha iyi ve daha güvenli cinsel ilişki yaşayalım. Herkes için. Sonsuza kadar.”
Kampanyanın bir parçası olarak cinsel sağlık şirketi, salgın sırasında güvenli cinsel ilişkiye yönelik tutumun gençler arasında değişip değişmediğini görmek için İngiltere’de bir anket yaptı.
Anket, koronavirüs salgınının İngiltere’de 18-35 yaşları arasındaki bireylerin %59’unun cinsel ilişki esnasında prezervatif kullanmak konusunda düşünce yapısını değiştirdiğini ortaya çıkardı.
Katılımcıların %48’i, koronavirüs salgınının kendilerini diğer virüsler konusunda daha farkında olmasını sağladığını belirtti.
Katılımcılardan %18’lik kısım ise salgının kendilerini cinsel ilişki esnasında prezervatif kullanmaya daha fazla teşvik ettiğini belirtti.
Durex’in küresel cinsel refah kategorisinin direktörü Ben Wilson, “Herkes normale dönmekten bahsediyor. Fakat hiç kimse normale dönüp dönmememiz gerektiğini sorgulamıyor,” dedi.
“Gerçek şu ki konu cinselliğe geldiğinde ‘normal’, birçok tarihi geçmiş anlaşmaya dayanıyor. Bu normale karşı meydan okumayı kendimiz üstleniyoruz. Çünkü hiç kimse, herkes için uygun olmayan bir dünyaya dönmek istememelidir,” diye ekledi.
Wilson, insanların karantina sürecinden ‘kendilerini ve diğer insanları cinsel ilişki esnasında koruma yolları konusunda’ daha farkında olarak çıkacağını umduğunu belirtti.