Film yapımcısı Alice Wu, ailenize eşcinsel olarak açılmanın savunmasızlığını anlatan hareketli bir reklam yayınlamak için Oreo ile ortaklık kurdu. Oreo, LGBTİ+ topluluğuna adanmış güçlü reklamlar oluşturma konusunda itibar kazandı ve yeni bir reklam anlaşması ile yine ekrandalar. Amerikalı yönetmen Alice Wu, yeni yayınlanan bir reklam filminde, genç bir çocuğun ailesine açılmaya çalıştığını gösteren duygusal bir …
İzleyin: Oreo’nun ‘Açılma’ İle Alakalı Yeni Reklam Filmi Çok Beğenildi
![](https://gmag.com.tr/wp-content/uploads/2024/08/placeholder-10.png)
Film yapımcısı Alice Wu, ailenize eşcinsel olarak açılmanın savunmasızlığını anlatan hareketli bir reklam yayınlamak için Oreo ile ortaklık kurdu.
Oreo, LGBTİ+ topluluğuna adanmış güçlü reklamlar oluşturma konusunda itibar kazandı ve yeni bir reklam anlaşması ile yine ekrandalar.
Coming out doesn’t happen just once. It’s a journey that needs love and courage every step of the way. Share our new film 👇 and let someone know you’re their #LifelongAlly. pic.twitter.com/S5ipPxZRON
— OREO Cookie (@Oreo) April 4, 2022
Amerikalı yönetmen Alice Wu, yeni yayınlanan bir reklam filminde, genç bir çocuğun ailesine açılmaya çalıştığını gösteren duygusal bir reklamı hayata geçirdi.
Reklam, aile, sevgi ve kabul kavramlarına şefkatle meydan okuduğundan, Çinli-Amerikalı ve Asyalı diasporik topluluklara hitap ediyor.
Kendini lezbiyen olarak tanımlayan Wu, Çinli-Amerikalı genç bir kadını ve ailesiyle olan ilişkisini anlatan hit kuir filmi Saving Face ile tanınıyor.
![](https://gmag.com.tr/wp-content/uploads/2022/04/BE17A7F6-D68C-480F-9BAB-E4D8F8E11381.jpeg)
Wu ayrıca kimlik, kültür ve cinsellik üzerinde benzer etkili temalar sergileyen Netflix’in oldukça popüler modern kuir romantik komedisi The Half of It’inde yönetmeni.
Oreo yeni reklamını, LGBTİ+ topluluğuyla dayanışmayı ve kendinizi anlatmanın zorluğunu ifade eden empatik bir mesajla paylaştı.
Reklam, “Bazı insanlar açılmanın tek seferlik bir olay olduğunu düşünüyor. Ama gerçekte, bu sevgi ve cesaret gerektiren devam eden bir konuşma dizisidir” diye sosyal medyada paylaşıldı.
Wu internette, “Geçtiğimiz Pazar gününü @oreo için küçük bir şey çekmek için ayırdık. Umarım beğenirsiniz,” diyerek yayınladı.
Took a Sunday this past March to shoot a little thing for @oreo. Hope you like it… #LGBTQIA #lifelongally @PFLAG https://t.co/T9vm0bQWaI
— Alice Wu 伍思薇 (@thatalicewu) April 4, 2022
Oreo, reklamlarında LGBTİ+ topluluğunu desteklediği için itibar kazandı.
Marka 2021’de viral olan sınırlı sayıda Chromatica temalı bisküvilerini tanıtmak için kuir ikon Lady Gaga ile ortaklık kurmuştu.
Yes… I am clue 1 in the #Chromatica Cookie Hunt 😊😂 LADY GAGA x @OREO cookies are NOW AVAILABLE in the US! ⚔️💓 Rules: https://t.co/UClEIONqls #ad pic.twitter.com/RykeDzx6DB
— Lady Gaga (@ladygaga) January 28, 2021
Şirket ayrıca 2020’de PFLAG (LGBTİ+ bireyler ve aileleri için ulusal bir ABD kuruluşu) ile birlikte ‘Gururlu Ebeveynler’ başlıklı bir gurur kampanyası başlattı.
Bu, ortaklık, sevgi ve kabulün LGBTİ+ gençliği üzerindeki güçlü etkisine ışık tutmak için tasarlanmış, yıl boyu süren başarılı bir girişimdi.
Bu anı kutlamak için Oreo, gökkuşağı renginde krema içeren sınırlı sayıda #ProudParent Oreo kurabiyeleri paketlerini piyasaya sürdü.