Kampanyalarında Eşcinsel Bir Çifte Yer Veren İç Çamaşırı Markasından Homofobiklere Harika Cevap!

 Kampanyalarında Eşcinsel Bir Çifte Yer Veren İç Çamaşırı Markasından Homofobiklere Harika Cevap!
Digiqole ad

Kampanyalarında eşcinsel bir çifte yer verdikleri için homofobik tepkilerle karşı karşıya kalan Bonds, ‘Bizler için herkes özel ve eşit.’ Dedi.

Avustralyalı iç çamaşırı markası, yeni Noel kampanyasının sevimli bir parçası olarak gerçek hayatta eşcinsel bir çift olan Steve ve Nick’e reklamında yer verdi. Ancak sosyal medyada yaptıkları paylaşım takipçiler arasında tartışmalara neden oldu.

Söz konusu fotoğrafta iki eşcinsel erkeğin öpüştüğü görülüyor ve bir gönderi olarak paylaşılan bu fotoğrafın açıklamasında “Noel’i bu kadar özel yapan şey, bu küçük anlar,” yazıyor.

Birçok takipçi fotoğrafı eşcinsel aşkını kutladığı için “güzel” olarak nitelendirirken, bazıları “uygun olmayan” veya “tiksindirici” olarak nitelendirdi.

Gönderiden hoşnut olmayan bir takipçi, “Fotoğraftaki eşcinsel çift yerine heteroseksüel bir çift bu şekilde öpüşüyor olsaydı fotoğraf yine uygun sayılmazdı. Sonuçta burada iç çamaşırlarını reklam yapıyorlar, cinselliği değil,” yazdı.

Başkası, “Öncelikle bu Hristiyanlığın kutlandığı bir Noel. Cinselliğin değil. Aşkla ilgili bir sorunum yok ancak kutsal bir günü kutluyoruz. Bunu hatırlayın,” diye ekledi.

Yine bir başkası, “Fotoğraftakiler bir kadın ve erkek olsaydı daha fazla şikayet edilirdi ve aşırı olduğu düşünülürdü ancak fotoğrafta sırf eşcinsel bir çift var diye uygun olduğu düşünülüyor… Şaka gibi,” yazdı.

HANES Apparel’in genel müdürü Emily Small, fotoğrafı savundu ve news.com’a, Bonds Noel kampanyasının “mevsimi yaratan bağları ve farklı olan tüm bireyleri kutlamak”  ile ilgili olduğunu söyledi ve;

“Bütün Avustralyalıları kutlayan bir markayız ve sosyal medyada paylaştığımız gönderide yer alan çift de dahil olmak üzere, herkesin aynı derecede özel olduğunu söylemek istiyoruz. Bizler için herkes eşit.” diye ekledi.

Avustralya’nın Reklam Standartları sözcülerinden biri, reklamın “şu anda değerlendirilmekte” olduğunu söyledi ve reklamla ilgili beş şikayet aldıklarını bildirdi.

Neyse ki fotoğrafın altındaki yorumlar daha sonra LGBT’lerden ve destekçilerinden gelen pozitif mesajlarla doldu.

  •  “Buna çok çok çok çok ama çok bayıldım! Bence bu, Bonds’un ‘beyanda bulunduğu’ anlamına falan gelmiyor. Bu, Bonds giyen ve birbiriyle aşk yaşayan bir çifti tasvir ediyor, bu kadar basit!” şekline düşüncelerini dile getirdi.
  • “Bonds reklamlarında son zamanlarda bulunan çeşitliliğe hayranım. Bu bazı insanları şaşırtıyor olabilir ama farkındaysanız LGBT bireyler de iç çamaşırı satın alıyor,” yazdı.
  • “İç çamaşırı reklamlarında aynı, hatta daha korkunç pozisyonlarda bir sürü erkek ve kadın mankenler gördük. Fakat bu reklamda iki erkek bulunuyor diye bir sürü yaygara çıktı. Artık bu küçük meselelerden başınızı kaldırın, çözülmesi gereken daha önemli sorunların farkına varın,” dedi.

Öneriler

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

16 Paylaşımlar
Paylaş16
Tweetle
Paylaş
Pin